Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie - Dale Carnegie & Associates - audiobook

Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie audiobook

Dale Carnegie & Associates

0,0
49,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Życie i mądrość Dale'a Carnegiego była inspiracją dla wielu wspaniałych ludzi. Udowodnił on, że można się zmienić, stać się szczęśliwym, świadomym i bogatym człowiekiem, a równocześnie sprawiać, aby ludzie dookoła również byli coraz bogatsi i szczęśliwsi. U podstaw takiej mocy leżą relacje międzyludzkie. Przy czym od tego, jak je budujesz i czy są oparte na szczerym zaufaniu, zależy nie tylko jakość Twojego przywództwa, ale również - Twojego życia.

Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.

Zainspiruj się naukami Dale'a Carnegiego i:

  • stań się lepszym słuchaczem
  • radź sobie łatwiej w sytuacjach konfliktowych
  • opieraj interakcje z ludźmi na zaufaniu
  • mądrze angażuj się we współpracę z innymi w wirtualnym świecie
  • buduj lepsze i silniejsze relacje

Audiobooka posłuchasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MP3 (spakowane ZIP)

Czas: 6 godz. 0 min

Lektor: Czyta: Michał Podsiadło
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.