Sztuka promocji czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę - Andrzej Sznajder - ebook

Sztuka promocji czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę ebook

Sznajder Andrzej

0,0

Opis

Tę książkę już wkrótce będziesz mógł / mogła wypożyczyć z naszej biblioteki partnerskiej! 
Zapisz się do kolejki i zaczekaj, aż pozyskamy ją dla Ciebie.  

  

Aktualizację dostępności potwierdzimy w naszych social mediach: 

Skuteczność działań promocyjnych w dużym stopniu zależy od takich cech, jak oryginalność, polot czy inwencja twórcza, jednak przestrzeganie pewnych reguł sztuki jest również konieczne. Zwłaszcza że tych pierwszych cech nie można się nauczyć. Celem książki jest dokonanie systematyzacji pojęć z dziedziny promocji i charakterystyka jej różnych form z punktu widzenia ich przydatności w konkretnych sytuacjach. Chodzi o to, by pokazać, że promocja to nie tylko reklama, ale także akwizycja, działania o charakterze public relations, czy uzupełniającym i dość nowa w Polsce forma - sponsoring. Książka dostarcza informacji na następujące tematy:- promocja jako element marketingu;- uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa;- promocja jako proces komunikowania się z rynkiem;- zakres decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa;- kampanie promocyjno-reklamowe;- współpraca z wyspecjalizowanymi agencjami reklamowymi;- image firmy. Pozycja adresowana jest do przedsiębiorców i menedżerów zajmujących się profesjonalnie tym zagadnieniem. 

 

Książka dostępna w katalogu bibliotecznym na zasadach dozwolonego użytku bibliotecznego. 
Tylko dla zweryfikowanych posiadaczy kart bibliotecznych. 

 

Książka dostępna w zasobach: 
Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Asnyka w Kaliszu 

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.