Sztuka przezwyciężania konfliktów - Grun Anselm - książka

Sztuka przezwyciężania konfliktów książka papierowa

Grun Anselm

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: eSPe
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Jesteś przerażony wizją kolejnego konfliktu w twojej rodzinie, w pracy czy we wspólnocie, do której należysz?

Nie wiesz, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach z bliskimi i współpracownikami?

Pragniesz rozwiązać spór, w który jesteś uwikłany, nie raniąc innych i zachowując własną godność?

Chciałbyś wiedzieć, jak przezwyciężać konflikty w taki sposób, aby owocowały one oczyszczeniem i rozwojem relacji?

Jeśli tak, to sięgnij po tę inspirującą książkę o. Anselma Grüna. Ukazuje on strategie przezwyciężania sytuacji konfliktowych z perspektywy Pisma Świętego. Nie zapomina przy tym o odkryciach z dziedziny psychologii oraz badań nad konfliktami. Dowodzi, że wszystkie konflikty cechują się określonymi wzorcami, które odsłonięte zostały w tekstach biblijnych. Przekładając je na język obecnej rzeczywistości, możemy uzyskać wspaniałą pomoc w rozwiązywaniu naszych dzisiejszych codziennych sporów w małżeństwie, rodzinie, środowisku pracy czy wspólnocie chrześcijańskiej. Autor podkreśla przy tym, że konflikty są nieodłączną częścią życia i wizja wspólnoty zupełnie pozbawionej konfliktów jest iluzją. To właśnie w społecznościach, w których panują żywe relacje, nieustannie dochodzi do konfliktów. Ich przezwyciężenie jest niemożliwe, jeśli nie przyznamy się przed sobą do ich zaistnienia. A właśnie dzięki twórczemu rozwiązaniu konfliktów wspólnoty się rozwijają i pojawiają się w nich nowe idee.

Liczba stron: 185

Tłumacz: Markiewicz Kamil

Format (wymiary): 14.0x20.0cm

ISBN: 9788374826204

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.