Sztuka wyrazu 2 Podręcznik Część 2 Zakres podstawowy i rozszerzony - Dorota Dąbrowska, Ewa Prylińska, Cecylia Ratajczak, Adam Regiewicz - książka

Sztuka wyrazu 2 Podręcznik Część 2 Zakres podstawowy i rozszerzony książka papierowa

Dorota Dąbrowska, Ewa Prylińska, Cecylia Ratajczak, Adam Regiewicz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: GWO
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

Podręcznik przygotowany do podstawy programowej obowiązującej od września 2019 roku.

Sztuka wyrazu to seria podręczników do nauki języka polskiego w liceum i technikum. Składa się z siedmiu tomów obejmujących oba zakresy nauczania – podstawowy i rozszerzony.

Podręczniki z serii Sztuka wyrazu zawierają zagadnienia z zakresu literatury, kultury i sztuki oraz języka. Najważniejszymi ogniwami poszczególnych tematów są teksty literackie (wraz z opracowaniem dydaktycznym) oraz łączące się z nimi konteksty i nawiązania kulturowe.

Inne ważne elementy podręczników z serii Sztuka wyrazu to:

wprowadzenia do epok z chronologicznym zestawieniem wydarzeń,
omówienia lektur obowiązkowych,
przykłady motywów wędrownych obecnych w literaturze i sztuce na przestrzeni wieków,
informacje i zadania wyrabiające dobre nawyki podczas pisania różnorodnych form wypowiedzi (z wzorcowymi przykładami wypracowań),
bogata ikonografia, a zwłaszcza reprodukcje dzieł sztuki nawiązujące do omawianych tekstów,
lekcje poświęcone analizie dzieł ikonicznych, a także filmowych i teatralnych,
spójne z celami kształcenia pytania, zadania oraz polecenia,
podsumowania w formie graficznych map pojęć i zestawów pytań.

Tom czwarty serii obejmuje jeden okres historycznoliteracki – pozytywizm.

Liczba stron: 312

Format (wymiary): 20.0x26.0cm

ISBN: 9788381183963

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.