Tabloidyzacja dyskursu politycznego w polskich mediach -  - książka

Tabloidyzacja dyskursu politycznego w polskich mediach książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Współcześnie nietrudno o uważnych odbiorców mediów, a szczególnie ich oferty informacyjno-publicystycznej, którzy zastanawiają się i dyskutują, o czym są przez media informowani i w jaki sposób.
Od dawna międzynarodowe dyskusje w tej materii nierzadko kończą się taką samą, zgodną konkluzją, że jakość oferty medialnej ulega trywializacji. Również w Polsce z łatwością można zauważyć zmiany zarówno w doborze tematów prezentowanych w programach informacyjnych i publicystycznych, jak i w sposobie relacjonowania wydarzeń przez dziennikarzy, a także zmianę w zachowaniach prowadzących programy publicystyczne i ich gości. Innymi słowy, wypada zwrócić uwagę na to, że zmienia się sposób prowadzenia dyskursu politycznego, którego głównymi animatorami są dziennikarze i politycy.
Sposób przedstawiania polityki i jej bohaterów przez media, a także stopień i kierunek dziennikarskich zainteresowań tą dziedziną mają istotny wpływ na postrzeganie pola polityki przez odbiorców mediów masowych, którzy przecież w procesie politycznym odgrywają rolę suwerena i delegują swoją władzę na wybieranych przez siebie przedstawicieli.
fragment Wstępu

Liczba stron: 170

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788362907441

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.