Tatuażysta z Auschwitz - Morris Heather - książka

Tatuażysta z Auschwitz książka papierowa

Heather Morris

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

46,90 zł
od 23,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Marginesy
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Serial na podstawie światowego bestsellera. W rolach głównych: Anna Próchniak, Jonah Hauer-King, Melanie Lynskey i Harvey Keitel. Muzykę napisali zdobywca Oscara Hans Zimmer (Incepcja, Interstellar, Diuna) i Kara Talve. Premiera 2 maja na platformie SkyShowtime Lale Sokołow trafił do Auschwitz w 1942 roku jako dwudziestosześciolatek. Jego zadaniem było tatuowanie numerów na przedramionach przybywających do obozu więźniów. Naznaczanie ich.Pewnego dnia w kolejce stanęła młoda przerażona dziewczyna – Gita. Lale zakochał się od pierwszego wejrzenia. I obiecał sobie, że bez względu na wszystko uratuje ją. Wykorzystał swoją pozycję nie tylko, by jej pomóc. W obozie po raz pierwszy rozmawiali, flirtowali, wymienili pocałunki. Ich uczucie przetrwało nazistowskie piekło: po wyzwoleniu odnaleźli się, pobrali i spędzili razem resztę życia. Lale Sokołow zdecydował się opowiedzieć swoją historię dopiero po śmierci Gity. To łamiąca serce, a jednocześnie pełna otuchy opowieść. Opowieść, która daje siłę nawet w najmroczniejszych czasach. To literacki dokument o piekle Auschwitz, napisany językiem najszlachetniej powściągliwym, i historia najpiękniejszej miłości, która przezwyciężyła to piekło. Książka, którą warto… którą trzeba przeczytać. Janusz Majewski Niesamowita historia miłosna niezwykłego człowieka i apoteoza człowieczeństwa. „The Australian”

Liczba stron: 336

Tłumacz: Gucio Katarzyna

Format (wymiary): 13.0x19.7cm

ISBN: 9788367996976

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.