Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
99,00 zł
od 49,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
W książce przedstawiono kompletny proces budowy modelu data mining od zrozumienia i przygotowania danych po ocenę modelu i jego wdrożenie. Z jednej strony zawiera dogłębny przegląd metod i technik analizy danych, z drugiej nie brak jej odniesienia do praktycznych aspektów związanych z budową oraz walidacją modeli.
W części empirycznej Autor mierzy się z zagadnieniem sposobu budowy skutecznego modelu data mining oraz identyfikacji czynników wpływających na tę skuteczność, zarówno w odniesieniu do modeli ekonometrycznych, jak i modeli uczenia maszynowego.
Jako obszar biznesowy książki przyjęto modele lojalności klientów, jednakże książka może być przydatna w modelowaniu kompletnego cyklu życia klientów, a także w obszarach pokrewnych takich jak scoring kredytowy czy modelowanie nadużyć.
Liczba stron: 252
Rok wydania: 2024
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788366395794
Wydanie: 1