Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
34,00 zł
od 17,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Problematyce idoli, idolatrii i idolizowania, jako kategoriom pedagogicznym, ale przede wszystkim jako znaczącym zjawiskom społecznym nie poświęcono dotychczas zbyt wiele miejsca we współczesnym dyskursie pedagogicznym. Wagę tej problematyki a zarazem niedostatki w zakresie zarówno opisu, analizy, jaki i eksploracji empirycznej tej stosunkowo ważnej kategorii dostrzegły autorki książki. Publikacja jest wynikiem z jednej strony analiz teoretycznych zjawiska i jego kontekstu socjalizacyjno-tożsamościowego, z drugiej zaś efektem empirycznego rozpoznania zakresu idolatrii oraz poziomu idolizowania przez młodzież wybieranych idoli. Analiza empiryczna dotyczy młodzieży gimnazjalnej.
Liczba stron: 271
Rok wydania: 2015
Format (wymiary): 16.5x24.0cm
ISBN: 9788380180345