Usługi gastronomiczne HGT.12 Podręcznik - Szajna Renata - książka

Usługi gastronomiczne HGT.12 Podręcznik książka papierowa

Szajna Renata

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: WSiP
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Podręcznik omawia zagadnienia z piątej części kwalifikacji HGT.12 dotyczące usług gastronomicznych. Obszernie prezentuje zagadnienia związane z prowadzeniem usług gastronomicznych – w pierwszych rozdziałach przedstawia tematykę kierunków rozwoju w gastronomii, zasady prowadzenia marketingu i promocji w zakładach gastronomicznych. Następnie porusza tematy: przygotowania sali konsumenckiej, w tym: obrusy, zastawę stołową, sztućce, rodzaje nakryć, a także aranżacje i dekoracje sali.

Przyszły pracownik sali konsumenckiej znajdzie tu mnóstwo wskazówek i podpowiedzi, które pomogą mu w przyszłości dobrze wykonywać zadania zawodowe. Publikacja opisuje metody i techniki obsługi, rodzaje przyjęć i sposoby ich organizacji. Autorka podręcznika kładzie nacisk na kompetencje interpersonalne – podkreśla, że właściwe zachowanie względem gości jest równie ważne, jak zręczne operowanie tacami i półmiskami.

Wszystkie zagadnienia ilustrowane są starannie dobranymi ponad 300 zdjęciami, z których wiele pochodzi z sesji zdjęciowej zorganizowanej specjalnie na potrzeby publikacji. Pod kodami QR znajduje się cenny merytorycznie materiał filmowy, który pozwoli urozmaicić naukę. Ciekawe polecenia i pytania na zakończenie każdego rozdziału pomagają utrwalić wiedzę i zachęcają do jej rozszerzania oraz do doskonalenia umiejętności. Rozbudowane słowniczki terminów i pojęć w językach polskim i angielskim sprawią, że każde pojęcie branżowe będzie całkowicie jasne.

Liczba stron: 368

Format (wymiary): 17.0x24.5cm

ISBN: 9788302211461

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.