Uważność Ćwiczenia dla dzieci w wieku 5-7 lat - Hocheiser Lara - książka

Uważność Ćwiczenia dla dzieci w wieku 5-7 lat książka papierowa

Hocheiser Lara

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

79,90 zł
od 40,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Harmonia
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

DZIĘKI ĆWICZENIU UWAŻNOŚCI ŁATWIEJ OSIĄGNIESZ RADOŚĆ I SPOKÓJ

Uważność sprawia, że skupiasz się na chwili bieżącej i nie pozwalasz, aby twoje uczucia cię przytłoczyły. Ta prosta metoda pomoże ci zapanować nad zmartwieniami i przyjąć bardziej pozytywne nastawienie. Zebrane w książce ćwiczenia i polecenia są podpowiedzą, jak możesz okazywać uważność zawsze i wszędzie! Dzięki aktywnościom takim jak liczenie głębokich oddechów czy rysowanie nieba pełnego chmur nauczysz się, w jaki sposób osiągnąć stan odprężenia oraz radzić sobie z różnymi trudnościami – przy zachowaniu pewności siebie oraz rozbudzeniu ciekawości.

WSZYSTKO O UWAŻNOŚCI

Dowiedz się, czym jest i jak działa uważność. Pomogą ci w tym ćwiczenia i wyjaśnienia, atrakcyjne dla dzieci w wieku od 5 do 7 lat.

DEFINICJA UWAŻNOŚCI

Wykorzystaj uważność, aby zrozumieć swoje uczucia, okazać innym życzliwość i zachować koncentrację w kontakcie z rzeczami rozpraszającymi uwagę.

PRAKTYKA DAJE SPOKÓJ

Ćwiczenia możesz wykonywać samodzielnie lub z osobą dorosłą. Przeczytaj opowieści o tym, jak inne dzieci dzięki uważności odniosły sukces.

LARA HOCHEISER mieszka wraz ze swoją rodziną w Brooklynie. Jest dydaktyczką i pisarką oraz mamą. Od ponad 20 lat zajmuje się jogą i uważnością – studiuje je oraz wprowadza w życie, a także uczy innych praktykowania tych metod.

Liczba stron: 111

Tłumacz: Kasprzyk Agnieszka

Format (wymiary): 20.2x25.2cm

ISBN: 9788383095851

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.