VMware vSphere ESXi 8 - Adam Nogły - książka

VMware vSphere ESXi 8 książka papierowa

Adam Nogły

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

69,00 zł
od 34,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Helion
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Wykorzystaj infrastrukturę na maksa!
Wirtualizacja serwerów pozwala lepiej wykorzystać posiadany sprzęt. Dzięki niej możliwe jest zwiększenie elastyczności systemu i usprawnienie zarządzania infrastrukturą IT. Spośród wielu platform wirtualizacyjnych dostępnych na rynku wyróżnia się VMware ESXi 8 - jeden z najbardziej zaawansowanych i wszechstronnych produktów, oferujący administratorom systemów kompleksowe rozwiązania. Wśród jego zaawansowanych funkcji znajdują się między innymi obsługa kontenerów, automatyzacja zarządzania, wsparcie dla najnowszych technologii sprzętowych, a także zintegrowane narzędzia do monitorowania i optymalizacji wydajności.
Ta książka stanowi swojego rodzaju przewodnik po VMware ESXi 8, przeznaczony zarówno dla początkujących użytkowników, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z wirtualizacją systemów operacyjnych, jak i dla doświadczonych administratorów systemów, pragnących pogłębić wiedzę i umiejętności w zakresie konfiguracji, zarządzania i utrzymania infrastruktury wirtualizacyjnej opartej na VMware ESXi 8.
Dzięki książce:
* Dowiesz się, jak zainstalować platformę VMware ESXi i jak przeprowadzić konfigurację sieciową
* Nauczysz się przeprowadzać aktualizację systemu
* Poznasz sposoby zarządzania maszynami wirtualnymi
* Zgłębisz zasady implementacji zaawansowanych funkcji (na przykład przekazywania GPU, integracji z Active Directory)
* Przyswoisz zaawansowane zagadnienia związane z vCenter

Liczba stron: 184

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788328914384

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.