Wyzwanie dla umysłu - Bremner John, Carter Philip, Russell Ken - książka

Wyzwanie dla umysłu książka papierowa

Bremner John, Carter Philip, Russell Ken

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,99 zł
od 20,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: K.E.Liber
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2021
Opis

Każdy z nas dysponuje szeroką gamą talentów i zdolności oraz niewykorzystanym potencjałem. Rozwój tego potencjału jest możliwy poprzez ćwiczenia umysłowe. Rozwiązywanie zagadek logicznych i łamigłówek daje najlepsze efekty, gdy są one zebrane w fachowych testach IQ. Choć mierzenie ilorazu inteligencji wciąż uważa się za kontrowersyjne, takie testy pozwalają na wszechstronne rozwijanie intelektu. W niniejszej książce przyglądamy się zagadnieniom związanym z samymi testami inteligencji, jak również ze zdolnościami, które mają one mierzyć. Test składa się z trzech rodzajów zadań - werbalnych, numerycznych i wzrokowo-przestrzennych. Łączny wynik zestawia się następnie ze średnią krajową.
Podejmij wyzwanie i zbadaj swoje silne strony. Być może wolisz operować liczbami niż literami albo lepiej wyobrażasz sobie kształty niż słowa. Dzięki testom odkryjesz, w jaki sposób myślisz, a także zdobędziesz nowe zdolności intelektualne.
Niezależnie od wieku, im częściej robisz użytek ze swojego umysłu, tym staje się on sprawniejszy. Uczymy się przez całe życie, a dzięki praktyce rozwijamy umiejętności rozumowania i logicznego myślenia. A więc do dzieła – łamigłówki i zagadki zawarte w niniejszej książce uczynią twój umysł bardziej elastycznym oraz nauczą cię sprawniej i bardziej niekonwencjonalnie rozwiązywać napotykane problemy.

Liczba stron: 224

Tłumacz: Waliś Robert

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788363534295

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.