Zemsta wrednej kocicy. Dziwnobór. Tom 1 - Shireen Nadia - książka

Zemsta wrednej kocicy. Dziwnobór. Tom 1 książka papierowa

Shireen Nadia

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Witajcie w DZIWNOBORZE – najdziwniejszym lesie na świecie! Tutaj nic nie jest takie, jakie powinno być. Spokojna leśna przystań, miłe i sympatyczne zwierzęta? To nie ta bajka! Ten magiczny las jest pełen zwariowanych stworzeń, które zabiorą was w najzabawniejszą podróż życia i rozśmieszą do łez. Dajcie się rozbawić tej bogato ilustrowanej serii autorstwa Nadii Shireen – wielokrotnie nagradzanej autorki i ilustratorki książek dla dzieci. „Dziwnobór” to seria idealna dla czytelników w wieku od 6 do 106 lat, fanów powieści Roalda Dahla i twórczości Davida Walliamsa oraz każdego, kto po prostu uwielbia się śmiać. Ted i Nancy to rodzeństwo lisów, które postanawia uciec z Wielkiego Miasta przed kocim gangiem i ich przywódczynią Księżniczką od Prztyczka. Zwierzaki szukają więc schronienia w… Dziwnoborze. Nie spodziewają się, że zamiast odnaleźć spokój na łonie natury, będą musieli się zmierzyć ze złodziejskim ptaszyskiem, rozbrykanymi królikami i całą zgrają innych osobliwych postaci. Na domiar złego okazuje się, że okropna, wredna kocica odkrywa ich kryjówkę... Czas przygotować się na ostateczne starcie! Jak poradzą sobie nowi mieszkańcy Dziwnoboru? I czym jeszcze zaskoczy ich ten magiczny las? Pamiętajcie, tu WSZYSTKO jest możliwe. „Dziwnobór” to arcyzabawna historia dla całej rodziny! Uśmiejcie się do łez dzięki tej pełnej absurdów i czarnego humoru opowieści, która zaskoczy was szalonymi bohaterami i ich przygodami!

Liczba stron: 240

Tłumacz: Machowska Monika

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788383212357

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.