Black Pill - Pascal Engman - książka

Black Pill książka papierowa

Pascal Engman

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

42,80 zł
od 21,40 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Amber
  • Język: polski
Opis

SZWEDZKI BESTSELLER: 5 tygodni nr 1 list bestsellerów

"To coś wyjątkowego. Nie mogłam się otrząsnąć: To napięcie, ta historia! Tu jest wszystko. To klasa światowa… NIEWIARYGODNE!"
CAMILLA LÄCKBERG

Rośnie liczba mężczyzn nienawidzących kobiet. Nazywają siebie incelami i zamieszkują najmroczniejsze zakamarki internetu. Łączy ich chęć zemszczenia się na ignorujących ich kobietach...

W mieszkaniu w północnym Sztokholmie policja odkrywa zwłoki młodej kobiety. Ofiara otrzymała ponad dwadzieścia ciosów nożem... Atak szaleńca? Detektyw śledcza Vanessa Frank rozpoczyna dochodzenie z niejasnym uczuciem, że w tej sprawie umyka kluczowy aspekt. Aż dociera do siatki inceli…

Dziennikarz PASCAL ENGMAN – tak jak Stieg Larsson – poraża alarmującym thrillerem społecznym, który stał się natychmiastowym bestsellerem w Szwecji.

"Black Pill" to powieść o ruchu inceli, mężczyzn żyjących w mimowolnym celibacie i swój gniew i frustracje wyładowujących na kobietach. W najlepszym razie w internecie, w najgorszym – w realnym świecie. W Stanach Zjednoczonych incele byli powiązani z czterdziestoma pięcioma zabójstwami, m.in. z ekstremistycznym atakiem masowego mordercy w Toronto w Kanadzie w 2018 roku.
Autor twierdzi, że wybrał właśnie ten przerażający temat, bo ma nadzieję, że dzięki jego książce wzrośnie świadomość groźnego problemu.

"Jeden z najlepszych szwedzkich kryminałów, jaki czytałam od lat… nie można się oderwać".
CAMILLA LÄCKBERG

Liczba stron: 400

Rok wydania: 2020

Format (wymiary): 20.5x13.5cm

ISBN: 9788324171859

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.