Boży influencer -  - książka

Boży influencer książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nasz cel musi być nieskończony. Nieskończoność to nasza ojczyzna. Niebo czekało na nas od zawsze. (bł. Carlo Acutis)

10 października 2020 roku w bazylice św. Franciszka w Asyżu miała miejsce beatyfikacja Carla Acutisa. Od tego momentu miejsce to stało się celem licznych pielgrzymek z całego świata, a błogosławiony Carlo przez wielu został uznany za jednego z najważniejszych patronów młodego pokolenia. „Liczę na to, że jego przykład pomoże młodym ludziom iść drogą wiary” – tak o swym synu mówiła w jednym z wywiadów jego mama.

Odpowiadając na to życzenie i nawiązując do licznych wypowiedzi błogosławionego, ale także do świadectw o nim oraz homilii beatyfikacyjnej kard. Valliniego – autorzy tej książki objaśniają krok po kroku najważniejsze filary życia chrześcijańskiego, które dla bł. Carla Acutisa stały się drogą prowadzącą do nieba. Czternaście tekstów zebranych w tej publikacji przekonuje skutecznie, że przesłanie Bożego influencera jest dziś dla młodych chrześcijan aktualne i niezwykle atrakcyjne.

Ta nowocześnie zaprojektowana w pełnym kolorze książka może być doskonałym prezentem z okazji przyjęcia sakramentu bierzmowania.

Błogosławiony milenials nie przestaje nas zadziwiać także po śmierci – jego coraz większa popularność na całym świecie to żywy dowód na to, że także dzisiaj chrześcijaństwo może być dla ludzi młodych cudowną przygodą i drogą do pełni życia. Polecam tę książkę bardzo serdecznie!

Jacek Wolan SP

Liczba stron: 180

Format (wymiary): 19.0x12.5cm

ISBN: 9788382010893

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.