Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce - Justyna Bakalarska-Stankiewicz - audiobook

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce audiobook

Bakalarska-Stankiewicz Justyna

0,0
42,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przewodnik i zeszyt ćwiczeń

Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.

A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa?

Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie - doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.

Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie - tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!

W czym Ci pomoże ta książka?

  • w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców
  • w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści
  • w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich
  • w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy
  • w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje

Audiobooka posłuchasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MP3 (spakowane ZIP)

Czas: 4 godz. 8 min

Lektor: Czyta: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.