Czakry. Źródła energii. - Passendorfer Agnieszka - książka

Czakry. Źródła energii. książka papierowa

Passendorfer Agnieszka

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Sensus
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

Czy wiesz, że Twoja siła płynie z wnętrza?
Czakry to wiry energetyczne, których stan wpływa na zdrowie człowieka, jego kondycję psychiczną i inne sfery życia. Stąd dbanie o czakry jest dbaniem o siebie. O czakrach mówi się w religiach dharmicznych, między innymi w buddyzmie, hinduizmie, dżinizmie, jednak zainteresowanie nimi staje się coraz powszechniejsze także w naszym kręgu kulturowym. Joga czakr, medytacja czakr czy po prostu opowiadanie o czakrach spotykają się zawsze z tak dużym odzewem, że Agnieszka Passendorfer, joginka od niemal trzydziestu lat, postanowiła zebrać poświęconą im wiedzę w książce.
Jednak uwaga! Jak pisze sama autorka: nie jest to książka do czytania. A przynajmniej nie tylko do czytania. To nie powieść, literatura faktu, zbiór anegdot czy zarys historii czakr. To podręcznik i zestaw ćwiczeń. Do czytania jej przyda się... coś do pisania. I gotowość na to, by od czasu do czasu odłożyć książkę, coś zanotować, usiąść do medytacji czy nawet zrobić kilka asan. Samo przeczytanie nawet wszystkich rozdziałów nawet kilkukrotnie raczej nie sprawi, że twoje życie będzie lepsze. To nie jest książka dla leniwych.
To książka dla tych, którzy chcą być zdrowsi. Spokojniejsi. Szczęśliwsi!

Agnieszka Passendorfer i Czakry. Źródła energii. Praktyczny poradnik w miediach:
* https://pytanienasniadanie.tvp.pl/60104652/czakry-centra-energetyczne-w-naszym-ciele
* Podcast ReTreat rozmowa o Czakrach

Liczba stron: 128

Format (wymiary): 14.0x20.8cm

ISBN: 9788328375949

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.