Da Vinci w Ameryce. Tajemnice następnej powieści Dana Browna Klucz Salomona - Greg Taylor - ebook

Da Vinci w Ameryce. Tajemnice następnej powieści Dana Browna Klucz Salomona ebook

Greg Taylor

0,0

Opis

Tę książkę już wkrótce będziesz mógł / mogła wypożyczyć z naszej biblioteki partnerskiej! 
Zapisz się do kolejki i zaczekaj, aż pozyskamy ją dla Ciebie. 

  

Aktualizację dostępności potwierdzimy w naszych social mediach: 

"Kod Leonarda da Vinci", thriller Dana Browna sprzedany w nakładzie 40 mln egzemplarzy, w krótkim czasie stał się najsłynniejszą, najszerzej komentowaną powieścią XXI wieku, źródłem niekończących się kontrowersji i ataków, także ze strony Kościoła katolickiego. Miliony czytelników z niecierpliwością czekają na zapowiadaną pod koniec 2006 roku kontynuację z tym samym bohaterem, wykładowcą symboliki Robertem Langdonem, zatytułowaną "Klucz Salomona". Tym oczekiwaniom wychodzi naprzeciw publikacja Grega Taylora - "Da Vinci w Ameryce". To książka o niewydanej książce - niezwykle wciągająca wędrówka przez świat alternatywnej historii, tajnych stowarzyszeń, spisków, sekretnych kodów i szyfrów, dzieł sztuki, ukrytych skarbów i niewyjaśnionych zagadek. Z zapowiedzi samego Dana Browna wynika, iż intryga "Klucza Salomona" będzie dotyczyć historii powstania Stanów Zjednoczonych. Wśród poruszanych wątków znajdą się m.in. loże masońskie, wolnomularstwo, różokrzyżowcy, słynna rzeźna Kryptos stojąca na dziedzińcu siedziby CIA i działalność Jerzego Waszyngtona. 

 

Książka dostępna w katalogu bibliotecznym na zasadach dozwolonego użytku bibliotecznego. 
Tylko dla zweryfikowanych posiadaczy kart bibliotecznych. 

 

Książka dostępna w zasobach: 
Biblioteka Publiczna im. H. Święcickiego w Śremie

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.