Dogadaj się! Jak wychować szczęśliwego psa i zbudować z nim właściwą relację - Monika Rakowska - audiobook

Dogadaj się! Jak wychować szczęśliwego psa i zbudować z nim właściwą relację audiobook

Rakowska Monika

0,0
49,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zbuduj świetną relację ze swoim czworonożnym przyjacielem!

Pies dobrze wyszkolony to... pies szczęśliwy

Metod i technik psiego treningu jest wiele, chyba więcej niż psich ras. Jeszcze więcej jest rozmaitych szkół oferujących pracę z naszymi czworonożnymi przyjaciółmi. Psi trening to niezwykle ważna sprawa, zwłaszcza jeżeli oczekujemy od niego więcej niż tylko nauczenia psa reagowania na komendy: Podaj łapę! Siad! Waruj! Niewłaściwe szkolenie go "zepsuje" - może wywołać frustrację i strach, a te z kolei będą prowadzić do agresji. Odpowiednio dobrane, wzmocni psa psychicznie, zbuduje także prawdziwą więź z trenerem, sprawi wreszcie, że będzie szczęśliwym, pewnym siebie, w pełni zsocjalizowanym, bezpiecznym towarzyszem i domownikiem. Dlatego odpowiedni dobór metody treningowej to sprawa absolutnie kluczowa, jeżeli myślimy poważnie o wychowaniu naszego pupila na szczęśliwego czworonoga.

Książka, którą trzymasz w ręce, jest pozycją wyjątkową na tle innych poświęconych zagadnieniu szkolenia psów, oparto ją bowiem na unikatowym systemie Alpha Dogz. Nie komendy, a więź między trenerem i psem, nie karcenie, a pozytywna motywacja, nie łamanie psiego charakteru, a wzmacnianie pożądanych cech - takie szkolenie sprawi, że Twój pies będzie silny, a zarazem posłuszny, pewny siebie, ale nie agresywny. Przede wszystkim zaś szczęśliwy. I o to chodzi.

Oto książka, która zrewolucjonizuje polską branżę kynologiczną!

Audiobooka posłuchasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MP3 (spakowane ZIP)

Czas: 3 godz. 18 min

Lektor: Czyta: Magdalena Emilianowicz
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.