Druga wojna światowa. Krótka historia - Robert Alexander Clarke Parker - ebook

Druga wojna światowa. Krótka historia ebook

Robert Alexander Clarke Parker

0,0

Opis

Tę książkę już wkrótce będziesz mógł / mogła wypożyczyć z naszej biblioteki partnerskiej! 
Zapisz się do kolejki i zaczekaj, aż pozyskamy ją dla Ciebie.  

  

Aktualizację dostępności potwierdzimy w naszych social mediach: 

Choć druga wojna światowa dla młodego pokolenia to już historia, i to nie najbliższa, do dzisiaj pozostało wiele z jej skutków. Niejedno zagadnienie z tych lat budzi nadal różne kontrowersje. Niewiele jest wypadków w dziejach, których oddziaływanie trwało tak długo i które tak głęboko przeorały stosunki na świecie. Nic więc dziwnego, że wojnie tej poświęcono wiele tysięcy prac, począwszy od wielotomowych wydawnictw, a kończąc na drobnych przyczynkach. 
Na tle tej obszernej literatury historycznej książka Parkera zajmuje miejsce szczególne. Po raz pierwszy ukazała się w 1989 r. pod odmiennym tytułem "Walka o przetrwanie" (Struggle for Servival),wydana przez renomowane wydawnictwo Oxford University Press. Rok później to samo wydawnictwo opublikowało ją w formie "paperback", to zaś w następnych latach wznawiane było sześciokrotnie. Pod nowym tytułem "Druga wojna światowa" ukazała się w 1997 r. To ostatnie wydanie jest podstawą tłumaczenia polskiego. Można więc nie bez racji stwierdzić, że ta synteza dziejów wojny w poważnym stopniu oddaje aktualny stan badań w literaturze światowej. 

 

Książka dostępna w katalogu bibliotecznym na zasadach dozwolonego użytku bibliotecznego. 
Tylko dla zweryfikowanych posiadaczy kart bibliotecznych. 

 

Książka dostępna w zasobach: 
Biblioteka Publiczna w Stęszewie 

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.