Emocjonalne pułapki w związkach. - Stevens Bruce - książka

Emocjonalne pułapki w związkach. książka papierowa

Stevens Bruce

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

69,90 zł
od 35,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: GWP
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2019
Opis

Kształtują nas nasze doświadczenia – zarówno dobre, jak i złe. Bez względu na to, jakie przeżycia mamy za sobą, to właśnie one znacząco wpływają na nasze relacje z ludźmi. Szczególnie na nasze związki miłosne.
Co zrobić, aby negatywne doświadczenia sprzed lat nie determinowały naszych związków? Jak ustrzec się przed powtarzaniem destrukcyjnych zachowań, które psują relacje?
Dzięki tej książce uporasz się ze swoją przeszłością, z doświadczeniami sprzed lat lub brakami z dzieciństwa, które dziś odbijają się na twoim związku. Przepracowanie pułapek przeszłości pomoże ci uniknąć powielania negatywnych wzorców zachowań. Opracowany przez autorów kompleksowy plan ułatwi ci radzenie sobie z dysfunkcyjnymi trybami. Dowiesz się, w jaki sposób, często nieświadomie, przenosisz poznane wcześniej modele zachowań do obecnego związku, co może być przyczyną wielu problemów. Autorzy proponują ponad 90 wyjątkowych ćwiczeń opartych na terapii schematów, które krok po kroku pomogą ci naprawić relację z bliską osobą. Fundamentem zdrowego i szczęśliwego związku jest emocjonalna stabilność i zrównoważenie każdego z partnerów. Ten poradnik pomoże ci zbudować i utrwalić taki fundament.
Stań się Zdrowym Dorosłym, który stworzy udany i trwały związek!

Liczba stron: 384

Tłumacz: Agnieszka Pałynyczko-Ćwiklińska

Format (wymiary): 19.0x24.0cm

ISBN: 9788382581393

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.