199,00 zł
Monika Kapłan, specjalistka marketingu mody.
Ex-Global Marketing Director marki Reserved. Nadzorowała wejście marki na londyński Oxford Street, współtworzyła kampanie z udziałem międzynarodowych gwiazd świata mody, takich jak Kate Moss, Cindy Crawford, Kendall Jenner czy Małgosia Bela.
Karierę zawodową rozpoczęła we francuskim biurze stylu Peclers Paris. Zarządzała działami marketingu marek: Reserved, Sinsay, Mohito, House, Cropp. Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję doradczyni Zarządu Grupy CCC w obszarze strategii marketingowej dla sieci sklepów CCC i E-Obuwie.
W ramach projektów consultingowych współpracowała z markami: Gino Rossi, Simple, Lasocki, Badura, Inglot, 5.10.15, Smyk, Jenny Fairy, Sprandi, Answear.com, Diverse, Medicine, Berries & Co, Local Heroes, Maciej Zień.
Od lat czynnie udziela się w obszarze edukacji prowadząc wykłady na wielu uczelniach: ASP w Łodzi, SGH, Koźmiński, School Of Form, London College of Fashion. Obecnie związana z Viamoda i Uczelnią Łazarskiego.
Fashion Business Book to przekrojowy zbiór wiedzy na temat branży mody i procesu budowania marki. Nauczysz się analizy rynku, segmentacji grup docelowych, jak zidentyfikować swoją niszę i skutecznie się z nią komunikować. Krok po kroku analizuję etapy pozycjonowania marki, jej esencję (DNA) i kluczowe wartości. Na przykładach innych firm (które osiągnęły sukces) pokazuję sposoby budowania przewag konkurencyjnych i, adekwatnych do strategii, typów narracji w reklamie.
Książka zawiera:
Dla kogo jest ten ebook?
Ebook skierowany jest zarówno do specjalistów związanych z branżą mody jak i tych, którzy są na początku swojej kariery. Będzie pomocnym narzędziem dla start-upów i średnich firm, które chcą się rozwijać.
Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format: