Fashion Business Book - Monika Kapłan - ebook

Fashion Business Book ebook

Monika Kapłan

0,0
199,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Monika Kapłan, specjalistka marketingu mody. 

 

Ex-Global Marketing Director marki Reserved. Nadzorowała wejście marki na londyński Oxford Street, współtworzyła kampanie z udziałem międzynarodowych gwiazd świata mody, takich jak Kate Moss, Cindy Crawford, Kendall Jenner czy Małgosia Bela. 

Karierę zawodową rozpoczęła we francuskim biurze stylu Peclers Paris. Zarządzała działami marketingu marek: Reserved, Sinsay, Mohito, House, Cropp. Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję doradczyni Zarządu Grupy CCC w obszarze strategii marketingowej dla sieci sklepów CCC i E-Obuwie. 

W ramach projektów consultingowych współpracowała z markami: Gino Rossi, Simple, Lasocki, Badura, Inglot, 5.10.15, Smyk, Jenny Fairy, Sprandi, Answear.com, Diverse, Medicine, Berries & Co, Local Heroes, Maciej Zień.

Od lat czynnie udziela się w obszarze edukacji prowadząc wykłady na wielu uczelniach: ASP w Łodzi, SGH, Koźmiński, School Of Form, London College of Fashion. Obecnie związana z Viamoda i Uczelnią Łazarskiego. 

 

 

Fashion Business Book to przekrojowy zbiór wiedzy na temat branży mody i procesu budowania marki. Nauczysz się analizy rynku, segmentacji grup docelowych, jak zidentyfikować swoją niszę i skutecznie się z nią komunikować. Krok po kroku analizuję etapy pozycjonowania marki, jej esencję (DNA) i kluczowe wartości. Na przykładach innych firm (które osiągnęły sukces) pokazuję sposoby budowania przewag konkurencyjnych i, adekwatnych do strategii, typów narracji w reklamie. 

 

Książka zawiera: 

  • Kompletną listę potencjalnych kosztów związanych z założeniem firmy fashion
  • Kalendarz międzynarodowych targów i pokazów mody
  • Wzory obliczania kosztów produkcji, ceny i marży 
  • Plan tworzenia kolekcji krok po kroku 
  • Check listę produkcji reklamy w modzie (online i offline)
  • Przykład planu asortymentowego, karty produktu, cost sheet’u, tabeli rozmiarów, kalendarza produkcyjnego
  • Nowoczesne case studies 
  • Etapy przeprowadzania castingu
  • Szczegółowo omówiony proces powstawania kolekcji
  • Charakterystyka różnych modeli dystrybucji w modzie i branży beauty
  • Podstawy digital marketingu 
  • Brand persony w modzie
  • Aktualne nisze social mediowe 

 

Dla kogo jest ten ebook? 

Ebook skierowany jest zarówno do specjalistów związanych z branżą mody jak i tych, którzy są na początku swojej kariery. Będzie pomocnym narzędziem dla start-upów i średnich firm, które chcą się rozwijać.

 

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.