For the Culture - Collins Marcus - książka

For the Culture książka papierowa

Collins Marcus

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

64,00 zł
od 32,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

We all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing. In For the Culture, Marcus Collins argues that to inspire communities, we first need to think hard about how we appeal to their values and what we will contribute to their culture.

With a deep perspective based on a century’s worth of data, Collins breaks down the many ways in which culture influences behaviour. Using captivating stories from his own life as a top marketer – including spearheading digital strategy for Beyoncé, working with iTunes and Nike+ on their collaboration, and designing ads for McDonalds – he shows how you can do the same.

Liczba stron: 304

Format (wymiary): 13.0x19.0cm

ISBN: 9781035020034

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.