Historia chrześcijaństwa (4). Biskupi, mnisi i cesarze 610-1054 - Gilbert Dagron - ebook

Historia chrześcijaństwa (4). Biskupi, mnisi i cesarze 610-1054 ebook

Gilbert Dagron

0,0

Opis

Tę książkę już wkrótce będziesz mógł / mogła wypożyczyć z naszej biblioteki partnerskiej! 
Zapisz się do kolejki i zaczekaj, aż pozyskamy ją dla Ciebie.  

  

Aktualizację dostępności potwierdzimy w naszych social mediach: 

Historia chrześcijaństwa w 14 tomach jest zbiorowym dziełem wybitnych historyków francuskich i innych krajów w tym i Polski. Ta monumentalna i nie mająca dotąd swojego odpowiednika na świecie publikacja, została specjalnie przygotowana na Jubileusz 2000 lat chrześcijaństwa. Dzieło to daje pełny obraz historii chrześcijaństwa w jego wszystkich nurtach: katolickim, wschodnim, protestanckim. Jest w pełni ekumeniczne. Zarazem jest to oczywiście znakomity wykład historii Kościoła katolickiego, bardzo zyskujący na uwzględnieniu szerszego tła. Autorzy starają się tu omówić rozwój nie tylko instytucji i doktryn religijnych, ale także życie wspólnot chrześcijańskich i ukazać związki religii z życiem codziennym, kulturą i polityką. Po raz pierwszy w tego typu pracy omówiona jest obszernie historia chrześcijaństwa w Europie Środkowo-Wschodniej. Współżycie różnych odłamów chrześcijaństwa, tak bardzo splecionych ze świadomościami narodowościowymi, stanowi historyczny i do dziś fundamentalny problem naszej części Europy. 

 

Cykl: Historia Chrześcijaństwa, t. 4 

 

Książka dostępna w katalogu bibliotecznym na zasadach dozwolonego użytku bibliotecznego. 
Tylko dla zweryfikowanych posiadaczy kart bibliotecznych. 

 

Książka dostępna w zasobach: 
Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki 

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.