Historia Objawień Jezusa Tom 1 - Łaszewski Wincenty - książka

Historia Objawień Jezusa Tom 1 książka papierowa

Wincenty Łaszewski

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Pierwszy tom nowej serii bazującej na bestsellerowej książce wydanej uprzednio w formie albumowej - Świat Objawień Jezusa. Autor dokonał licznych uzupełnień i zmian.
Czytelnik znajdzie tu ponad 30 najsłynniejszych objawień, m. in. Zmartwychwstanie, Jezus na obłokach w wizji św. Szczepana, nawrócenie św. Pawła, apokaliptyczne wizje św. Jana, objawienia św. Antoniego Wielkiego, Chrystus w płaszczu św. Marcina, skrzydlaty Chrystus św. Franciszka z Asyżu, stygmat Męki św. Rity.

Kiedy ktoś pyta o znane nam objawienia Zbawiciela, z trudem wymieniamy więcej niż kilka. Może wspomnimy o św. Małgorzacie Marii Alacoque i św. Faustynie Kowalskiej, u bardziej wtajemniczonych na krótkiej liście znajdzie się jeszcze miejsce dla Gemmy Galgani albo Rozalii Celakówny. I to już niemal koniec naszej wiedzy.
Te objawienia są dla nas niesłychanie ważne. Ale – dodajmy od razu uwagę – stają się one takimi dopiero wówczas, gdy je przyjmujemy do serc i wprowadzamy w życie.
To zdumiewające, ale do ich zaistnienia Jezus potrzebuje i nas. Inaczej pozostaną one objawieniami (dla) samego tylko Piotra Apostoła, Małgorzaty Alacoque, Faustyny Kowalskiej. Nie będą to „nasze objawienia” i nie zaowocują słowem i obecnością Jezusa w naszym życiu.
Wincenty Łaszewski

Prywatne objawienia mogą mieć charakter proroczy i być cenną pomocą
w lepszym zrozumieniu i życiu Ewangelią w określonym czasie.
Benedykt XVI, Verbum Domini (2010 r.)

Liczba stron: 344

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788380791831

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.