Ida wśród magnolii Tom 29 Nie mam już dziecka! - Michaela Dornberg - książka

Ida wśród magnolii Tom 29 Nie mam już dziecka! książka papierowa

Michaela Dornberg

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Młoda arystokratka Ida von Waldenburg przejmuje zarządzanie rodzinnym majątkiem. Nowa sytuacja stwarza szansę na jej błyskotliwą karierę, ale jednocześnie budzi rodzinne konflikty. Osłodą w tej trudnej sytuacji są dla Idy wierni przyjaciele, niespodziewana miłość i... obłędny zapach magnolii, rosnących w dworskim ogrodzie.

Wielka miłość • Silna kobieta Rodzinne intrygi • Zdrady i powroty

– Ido, jeśli zamierzasz mi teraz czynić wymówki, to się odwrócę na pięcie i odejdę. Już dłużej tego nie wytrzymam, nerwy mam napięte jak postronki. Naprawdę nie chciałabym być ciężarem. Potrzebuję tylko trochę spokoju, by podjąć decyzję.
– Jaką decyzję?
– Czy mam urodzić to dziecko.
Ida spojrzała na nią z przerażeniem.
– Ale już się na nie zdecydowałaś!
– Owszem, ale miałam wtedy nadzieję, że będzie miało ojca.
Tymczasem on się do niego nie poczuwa, a ja nie należę do kobiet, które decydują się na samotne macierzyństwo. Z powodu jego domniemanej niepłodności pogodziłam się, że nie będę miała dzieci. Stało się inaczej i jestem w ciąży. Dla mnie wchodzi w grę tylko
tradycyjny układ, czyli ojciec, matka i dzieci.

Michaela Dornberg – autorka bestsellerowych serii ksi1?kowych, sprzedaj1cych się w całej Europie w milionach egzemplarzy. Mistrzyni opisywania skomplikowanych relacji miedzyludzkich pasjonuj1cym językiem. Autorka sagi „Lena ze S3onecznego Wzgórza”, która ukazała

Do numeru dołączony został tom 1 Sagi norweskiej - Elen z Krainy fiordów Tom 1 Ślubny wianek.

Liczba stron: 192

Format (wymiary): 11.0x18.0cm

ISBN: 9788379898084

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.