IPO jako sposób finansowania spółek innowacyjnych - Szuper Katarzyna - książka

IPO jako sposób finansowania spółek innowacyjnych książka papierowa

Szuper Katarzyna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

37,80 zł
od 18,90 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: UMCS
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Monografia wpisuje się w nurt badań poświęconych finansom przedsiębiorstwa, na styku jego relacji z rynkiem kapitałowym. Walorem publikacji jest tematyka – jednoznacznie ukierunkowana na specyfikę przedsiębiorstw innowacyjnych. Zagadnienia podjęte w monografii są o tyle istotne, że gospodarka i społeczeństwo jest aktualnie w fazie przełomowych zmian, kiedy to innowacje w sposób szczególny stanowią o możliwości przejścia do nowego, wyższego etapu rozwoju. Stąd też pojawia się potrzeba poszukiwania źródeł finansowania innowacyjnych projektów i firm wdrażających innowacje. Temu zapotrzebowaniu wychodzi naprzeciw przedmiotowa monografia.
Praca uwzględnia wiele nurtów badawczych poruszanych w literaturze światowej w zakresie innowacyjności, specyfiki procesu IPO oraz finansowania przedsiębiorstw. Na wysoką ocenę zasługują przeprowadzone badania empiryczne, których wyniki uwzględniono w monografii. Badaniem objęto dwa rynki prowadzone przez GPW w Warszawie: podstawowy i alternatywny, łącznie 350 debiutów. Obszar opracowania jest kompleksowo osadzony w teorii funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Zdecydowanym walorem jest nadto fakt, iż opracowanie doskonale wpisuje się w wyzwania praktyki i współczesnego biznesu (…) z pewnością spotka się z dobrym przyjęciem wśród naukowców, jak i praktyków.

Z recenzji dr hab. Joanny Lizińskiej, prof. UEP

Liczba stron: 166

Format (wymiary): 17.0x54.0cm

ISBN: 9788322797723

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.