Jak odkupić swój czas. - Martell Dan - książka

Jak odkupić swój czas. książka papierowa

Martell Dan

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: onepress
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Prowadzenie firmy bywa przytłaczające: musisz odpowiedzieć na stertę e-maili, gasić kolejne pożary, a kilkunastu klientów i pracowników dorzuca zadań. Co więcej, często powrót do domu niczego nie zmienia: myśli o pracy nie opuszczają Cię ani na chwilę. Przez to zaczynasz czuć wyczerpanie. A przecież kochasz to, co robisz! Mieć własną firmę to od zawsze było Twoje marzenie i nie możesz po prostu tego rzucić. Coś jednak musi się zmienić, firma bowiem zabija Ciebie, Twoją rodzinę lub relacje z innymi, a zadania służbowe pochłaniają cały Twój czas i energię. Nie możesz tak dłużej żyć. Konieczna jest zmiana.

Dzięki tej książce:

dowiesz się, jak szybko skalować swój biznes, a przy tym uniknąć wypalenia zawodowego
przekonasz się, że wymiana pieniędzy na czas - czyli dosłownie odkupywanie wolnego miejsca w kalendarzu - umożliwia osiągnięcie nadzwyczajnego sukcesu finansowego

W efekcie podczas budowania swojego imperium będziesz mniej pracować i czerpać z tego większą przyjemność. Ten bestsellerowy poradnik jest pełen praktycznych rozwiązań, które pozwolą Ci natychmiast zacząć odzyskiwać swój czas, a jednocześnie wdrażać procedury operacyjne i praktyki zatrudniania zapewniające szybki i solidny wzrost. Nauczysz się także - w życiu prywatnym i zawodowym - mądrze inwestować odzyskany czas, aby budować świetnie prosperującą firmę i wieść możliwie najlepsze życie.

Liczba stron: 256

Tłumacz: Leonardi Barbara

Format (wymiary): 14.0x20.8cm

ISBN: 9788328911239

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.