Jak pomóc dzieciom radzić sobie z dysleksją. Poradnik dla rodziców - Sally Raymond - ebook

Jak pomóc dzieciom radzić sobie z dysleksją. Poradnik dla rodziców ebook

Sally Raymond

0,0

Opis

Tę książkę już wkrótce będziesz mógł / mogła wypożyczyć z naszej biblioteki partnerskiej!

Zapisz się do kolejki i zaczekaj, aż pozyskamy ją dla Ciebie.

 

Aktualizację dostępności potwierdzimy w naszych social media:

https://www.facebook.com/depozytbiblioteczny

 

https://www.instagram.com/depozytbiblioteczny

 

 

Dysleksja oznacza trudności słowne lub językowe. Obejmuje m.in. mówienie, gramatykę, ujmowanie znaczenia i w dużym stopniu wiąże się z procesami pamięciowymi umysłu. Odkrycie dysleksji u własnego dziecka nie jest łatwe z uwagi na złożoność zjawiska. Książka S. Raymond ma w tym pomóc. Autorka ogólnie wyjaśnia przyczyny dysleksji i na konkretnych przykładach uczy rodziców rozpoznawać i rozumieć owe specyficzne trudności, a tym samym skutecznie wspierać dziecko w ich przezwyciężaniu. Dotyczy to zarówno jego funkcjonowania w domu rodzinnym, jak i poza nim, zwłaszcza współpracy ze szkołą i innymi placówkami zajmującymi się uczniami o tzw. specjalnych potrzebach edukacyjnych. Poradnik zawiera również działania pomocowe oraz informacje o dostępnej w Polsce literaturze przedmiotu i instytucjach wspomagających dziecko dyslektyczne.

 

 

Książka dostępna w katalogu bibliotecznym na zasadach dozwolonego użytku bibliotecznego.

Tylko dla zweryfikowanych posiadaczy kart bibliotecznych.

 

Książka dostępna w zasobach:

Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki (2)

Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim (3)

Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Pawła II w Opolu (5)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.