Jaszczurka Tom 1 - Gudel Ula - książka

Jaszczurka Tom 1 książka papierowa

Gudel Ula

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

52,00 zł
od 26,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: BookEdit
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Tu obcy nie mogą liczyć na życzliwą gościnę. Tu tradycje i twarde prawa są wszystkim. Tu każdy ma swoją rolę do wypełnienia, a służba ku chwale ludu jest najwyższą wartością.
Nie możesz być inny. Musisz się wpasować w tłum. Wszystko, co czynisz, ma przynieść chwałę plemieniu. Ludowi Wybranemu, którego przeznaczeniem jest rządzić światem.
Braterstwo. Lojalność. Siła. To jedyne wartości, którym masz służyć.
Jeśli je złamiesz, zapłacisz za to surową karę.
Lecz co, jeśli...
Wcale nie chciałeś się tu znaleźć i jesteś tylko zagubionym podróżnym?
Co jeśli jesteś jednym z nieludzi, których plemię w równym stopniu boi się i nienawidzi?
Co jeśli jesteś dziewczyną nienawykłą do słuchania rozkazów?
A jeśli jesteś... gadającym koniem?
I jak w to wszystko zamieszany jest dawno zmarły, ale jak najbardziej obecny duchem smok?
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz na stronach “Jaszczurki”.

Ula Gudel
Córka Podlasia, antropolożka kultury, pisarka. Pierwszy tom z serii „Dziewczyna Bez Imienia” wprowadza nas do fascynującego świata, który powstał z inspiracji mitologiami, folklorem i zwyczajami z różnych kontynentów, od surowych reguł społeczeństwa wojowników starożytnej Sparty po dalekowschodnie tradycje kultu przodków i środkowoafrykańskie legendy o stworzeniu. A wszystko oparte na jednym pytaniu: na ile przeznaczenie jest w naszych własnych rękach?

Liczba stron: 358

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788368032536

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.