Korozja charakteru. Osobiste konsekwencje pracy w nowym kapitaliźmie - Sennett Richard - ebook

Korozja charakteru. Osobiste konsekwencje pracy w nowym kapitaliźmie ebook

Sennett Richard

0,0

Opis

Tę książkę już wkrótce będziesz mógł / mogła wypożyczyć z naszej biblioteki partnerskiej!

Zapisz się do kolejki i zaczekaj, aż pozyskamy ją dla Ciebie.

 

Aktualizację dostępności potwierdzimy w naszych social media:

https://www.facebook.com/depozytbiblioteczny

 

https://www.instagram.com/depozytbiblioteczny

 

 

Jak zmieniły się w ostatnich dekadach realia pracy w Stanach Zjednoczonych i Europie? Jaki wpływ mają te zmiany na charakter ludzi, ich wybory oraz zdolność do realizowania stawianych sobie celów? Sennett próbuje udzielić odpowiedzi na te pytania i zastanawia się, jaką rolę praca pełni w życiu Amerykanów. Nowy porządek ekonomiczny, pomimo obietnic, nie przynosi pracownikom większej wolności i nie służy ich dobru - wręcz przeciwnie, postępowanie zgodne z panującymi regułami gry wymaga częstego dokonywania bolesnych zmian. Jakie są zatem dla życia osobistego ludzi konsekwencje nowych metod zarządzania, reengineeringu, restrukturyzacji, elastycznego czasu pracy, walki z wszelką rutyną i ograniczania wszelkich długotrwałych zobowiązań? Czemu praca zespołowa tak często okazuje się fikcją? W jaki sposób ludzie tłumaczą sobie porażki? Oto tematy poruszane w Korozji charakteru.

 

 

Książka dostępna w katalogu bibliotecznym na zasadach dozwolonego użytku bibliotecznego.

Tylko dla zweryfikowanych posiadaczy kart bibliotecznych.

 

Książka dostępna w zasobach:

Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki

Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Urbanowskiej w Koninie

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.