Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw -  - książka

Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w różnych formach ich współpracy z otoczeniem rynkowym, w tym również międzynarodowym. Autorzy przedstawiają w niej zarówno analizy zagadnień teoretycznych, jak i wartościowe wyniki przeprowadzonych ostatnio badań empirycznych, ułatwiających zrozumienie procesów budowy konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej.

Praca podzielona jest na cztery części poświęcone:
teoretycznym podstawom kształtowania konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej,
strategiom i uwarunkowaniom budowy przewagi konkurencyjnej,
roli współdziałania z otoczeniem rynkowym w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej
internacjonalizacji kształowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw.

Publikacja kierowana jest do studentów, wykładowców i pracowników naukowych zainteresowanych przedsiębiorczością, zarządzaniem małymi iśrednimi firmami oraz stymulowaniem ich konkurencyjności i rozwoju. Powinna również zainteresować praktyków gospodarczych - właścicieli, przedsiębiorców i menedżerów działających w sektorze MSP.

Liczba stron: 324

Rok wydania: 2011

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788325527495

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.