Marcelinka / Marcelinka i świąteczny kołowrotek / Marcelinka i wakacyjna przygoda na Mazurach - Kucewicz Katarzyna - książka

Marcelinka / Marcelinka i świąteczny kołowrotek / Marcelinka i wakacyjna przygoda na Mazurach książka papierowa

Kucewicz Katarzyna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

149,90 zł
od 75,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Filia
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

CZTERY TOMY OPOWIADAŃ O SZKOLNEJ RZECZYWISTOŚCI Z PERSPEKTYWY WYJĄTKOWO WRAŻLIWEJ DZIEWCZYNKI. W książkach o Marcelince psycholożka Katarzyna Kucewicz w autentyczny sposób pokazuje świat wyjątkowo wrażliwego dziecka, a także wyzwania, które czyhają w pozornie zwyczajnej codzienności. Krótkie opowieści są wsparciem zarówno dla bardzo wrażliwych dzieci, jak i dla ich rodziców czy opiekunów. Czytając o Marcelince, dowiecie się, jak wesprzeć ponadprzeciętnie wrażliwe dzieci i jak pomóc im odnaleźć się w pełnej bodźców szkolnej rzeczywistości. Odkryjecie, jak sprawić, by czuły się ze sobą dobrze i umiały czerpać ze swojej wrażliwości. Bo różnorodność jest po prostu ok! Katarzyna Kucewicz – psycholożka, psychoterapeutka. Autorka książek oraz licznych artykułów w czasopismach psychologicznych i lifestylowych, ekspertka w programach telewizyjnych i radiowych. Od lat przygląda się zagadnieniu wysokiej wrażliwości, pracuje z osobami czującymi za bardzo. Z pasją dzieli się swoją wiedzą psychologiczną na Instagramie: @psycholog_na_insta. Marcelinka. Opowieść dla bardzo wrażliwych dzieci i ich rodziców. Marcelinka i świąteczny kołowrotek Marcelinka i wakacyjna przygoda na Mazurach Marcelinka i wycieczka szkolna PATRONAT: AktywneCzytanie.pl, Czytam.pl, Polskie Radio Dzieciom

Liczba stron: 320

Format (wymiary): 20.5x23.0cm

ISBN: 9788383578439

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.