Naga małpa przed telewizorem. Popkultura w świetle psychologii ewolucyjnej - Tomasz Kozłowski; Tomasz Szlendak - ebook

Naga małpa przed telewizorem. Popkultura w świetle psychologii ewolucyjnej ebook

Tomasz Kozłowski; Tomasz Szlendak

0,0

Opis

Tę książkę już wkrótce będziesz mógł / mogła wypożyczyć z naszej biblioteki partnerskiej!
Zapisz się do kolejki i zaczekaj, aż pozyskamy ją dla Ciebie. 

  

Aktualizację dostępności potwierdzimy w naszych social mediach: 

https://www.facebook.com/depozytbiblioteczny
https://www.instagram.com/depozytbiblioteczny

W naukowy, ale dowcipny, sposób autorzy analizują współczesne zjawiska kultury popularnej z punktu widzenia psychologii ewolucyjnej. A psychologia ewolucyjna twierdzi, że umysł człowieka nie zmienił się od czasu, gdy przemierzał on sawanny. Tak więc człowiek żyje w stworzonej przez siebie cywilizacji, w której nie potrafi się odnaleźć. A kultura popularna jest odzwierciedleniem naszego pradawnego umysłu."Twórcą historii i twórcą kultury był ten sam umysł, którego początki sięgają afrykańskiej sawanny. Przez wszystkie te lata ludzkie tęsknoty, namiętności, archetypy, to wszystko co stanowi żywotną tkankę każdej kultury, jej rdzeń poruszało się w ramach jednego i tego samego spektrum. Opowieści i mity od wieków stanowiły pożywny deser dla umysłu i tak już pozostanie. Przynajmniej tak długo, jak długo Homo sapiens nie zniknie z powierzchni Ziemi".

 

[opis okładkowy]

 

Książka dostępna w katalogu bibliotecznym na zasadach dozwolonego użytku bibliotecznego.
Tylko dla zweryfikowanych posiadaczy kart bibliotecznych. 

 

 

Książka dostępna w zasobach:
Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim

 

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.