Neuronauka a marketing. Poznaj zasady nueromarketingu i wykorzystaj je w swoim działaniu - Henryk Mruk - ebook

Neuronauka a marketing. Poznaj zasady nueromarketingu i wykorzystaj je w swoim działaniu ebook

Henryk Mruk

0,0
59,99 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

 

Autor podejmuje kluczowe tematy, które kształtują dzisiejszy świat biznesu. Wskazuje, jak współpraca może stać się akceleratorem wzrostu i rozwoju oraz jak nowe technologie – w tym sztuczna inteligencja i świat wirtualny – wpływają na marketing, komunikację i decyzje konsumentów. Ważnym aspektem książki jest również wrażliwość społeczna oraz rola odpowiedzialności producenckiej, marketingowej i konsumenckiej w budowaniu zrównoważonego rynku.

 

Jednym z kluczowych wątków jest ewolucja marketingu, w tym coraz bardziej istotne zjawisko demarketingu, czyli świadomego ograniczania popytu w celu dbałości o wartości etyczne, środowisko czy jakość relacji z klientami. Autor analizuje także mechanizmy kreowania potrzeb konsumenckich i pokazuje, jak nowoczesne technologie wpływają na decyzje zakupowe.

 

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF

Rok wydania: 2025

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.