Nie tylko internet -  - książka

Nie tylko internet książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Związki między strukturą społeczną (jakkolwiek rozumianą), kulturą symboliczną i techniką pozostają od bardzo dawna przedmiotem systematycznych analiz. Bardzo zróżnicowane (socjologiczne, antropologiczne, kulturoznawcze, ale i związane z innymi dyscyplinami) zainteresowania studiowaniem cywilizacji technicznej i rozwoju naukowo-technicznego rozpoczęły się w Polsce dość dawno. Przejawem owych zainteresowań są dzisiaj studia nad strukturalnymi i kulturowymi aspektami technologii internetowych i nowych mediów.

W naszej książce poświęcamy tym zagadnieniom wiele uwagi. Zajmujemy się w niej m.in.: wpływem globalnej Sieci na integrację społeczną, na codzienny język, na muzykę, czy na powstające nowe formy przemocy. Analizujemy nowe formy społeczności (tzw. wirtualnych), nowe sposoby aktywności publicznej, jak na przykład dziennikarstwo internetowe czy blogi. Inny, bardzo poważnie z poprzednim spokrewniony, tak ważny w ostatniej dekadzie w Polsce, obszar analizy to badania nad społeczeństwem informacyjnym i społeczeństwem wiedzy. Pokazujemy związki nowych technologii z makroprocesami gospodarczymi, z wywoływanymi przez nie przemianami w organizacji wielkich firm, z życiem politycznym. Zajmujemy się też zagadnieniem relacji między przyrodą a kulturą, jak również między wiedzą humanistyczną (naukami społecznymi) a naukami ścisłymi i technicznymi. Czytelnik znajdzie również tutaj przykłady badań nad technologiami społecznymi (głównie politycznymi) oraz nad współczesną technokracją.

Liczba stron: 488

Rok wydania: 2010

Format (wymiary): 16.0x23.5cm

ISBN: 9788376880297

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.