Niewinni i cała reszta - Dana Spiotta - książka

Niewinni i cała reszta książka papierowa

Dana Spiotta

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Piękna i dojrzała opowieść o prawdziwych uczuciach, głębokich pragnieniach i wielkiej pasji do kinematografii
Meadow Mori i Carrie Wexler są przyjaciółkami z czasów szkolnych. Obie wychowały się w Los Angeles w latach 80. i zajmują się tworzeniem filmów. Meadow nagrywa ambitne produkcje dokumentalne. Carrie jest zwolenniczką kina komercyjnego.
Pewnego dnia Meadow przypadkiem dowiaduje się o Nicole – tajemniczej kobiecie, która przez telefon uwodzi wpływowych mężczyzn z branży filmowej. Mimo że w kręgach wszyscy ją znają, nikt jej nigdy nie widział. Meadow wyczuwa w tej historii idealny materiał na film.
Gdy odkrywa, że od pewnego czasu słuch po Nicole zaginął, kobieta postanawia ją odnaleźć. Za wszelką cenę chce pokazać jej historię światu. Nie wie jeszcze, że ta opowieść otworzy głębokie rany – nie tylko jej bohaterki.
__
"Zdumiewająca obserwacja tego, jak obecnie żyjemy. Dana Spiotta stworzyła nowy rodzaj wielkiej amerykańskiej powieści". – „The New York Times”
___
O autorce
Dana Spiotta – amerykańska pisarka, autorka powieści: "Niewinność i inne przypadki" (2017), która dostała nagrodę literacką St. Francis College i została nominowana do nagrody Los Angeles Book Prize; Stone Arabia (2011), która znalazła się w finale National Book Critics Circle; Eat the Document (2006), która znalazła się w finale książki roku i otrzymała nagrodę Fundacji Rosenthal; oraz Lightning Field (2001). W 2017 Amerykańska Akademia Sztuk Pięknych przyznała jej literacką nagrodę Johna Updike’a.

Liczba stron: 320

Tłumacz: Kościuk Zbigniew

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788366074309

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.