Oakmore House - Machura Marek - książka

Oakmore House książka papierowa

Machura Marek

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Marek Machura z wykształcenia informatyk, wyemigrował do Wielkiej Brytanii w 1989 roku i pracował najpierw na Uniwersytecie w Glasgow, a potem na Uniwersytecie w Bournemouth. Jest nadal czynny zawodowo, ale tracąc powoli entuzjazm do komputerów, odkrył w sobie chęć do pisania i od dziesięciu lat prowadzi kronikę wydarzeń, obserwacji i wspomnień. W roku 2017 opublikował powieść psychologiczno-obyczajową „Konstelacja”.

Szesnastoletnia Lizzie znajduje na strychu stary rękopis. Zaczyna go czytać i uświadamia sobie, że jako dziecko znała jego autora. Manuskrypt intryguje ją i wciąga, bo dotyczy historii domu, w którym mieszka i opisuje ludzi, których zna lub o których kiedyś słyszała. Sama też pojawia się w rękopisie jako jedna z postaci. Rękopis zawiera wiele niejasności i sprzeczności, które sugerują, że jest on kombinacją zbeletryzowanego pamiętnika i pisanej na bieżąco kroniki. Lizzie chce poznać prawdę i zrozumieć opisaną historię, ale przede wszystkim pragnie dowiedzieć się, co się stało z autorem rękopisu. Prowadząc poszukiwania, dokonuje zaskakujących odkryć, które mają nieoczekiwany wpływ na jej życie.

Każdy dom ma swoją historię. Ale są domy, które skrywają w sobie prawdziwe tajemnice. Jak Oakmore House - urokliwy dom na sielskiej angielskiej prowincji, zamieszkany przez kochających się ludzi.
Czy jednak jego mieszkańcy naprawdę są szczęśliwi? Czy sami decydują o swoim losie? A może tak naprawdę ich losy są już napisane, a oni wypełniają tylko polecenia Wielkiego Manipulatora? Albo wszystko jest nieprawdą...

Liczba stron: 368

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788395366406

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.