Pieśń o płomieniach i mroku - Bartłomiejczyk Anna, Gajewska Marta - książka

Pieśń o płomieniach i mroku książka papierowa

Bartłomiejczyk Anna, Gajewska Marta

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: We Need YA
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Drugi tom kultowej sagi fantasy Anny Bartłomiejczyk i Marty Gajewskiej!
Czekają na Ciebie niespodziewane zwroty akcji, polityczne intrygi i wielkie emocje!
Mimo zachodzących w świecie zmian Północ i Południe wciąż są podzielone.
Czyhające za rogiem zagrożenie może teraz odmienić losy kontynentu…
Raina zwyciężyła w walce o tron – nie może jednak triumfować.
Początek jej rządów naznaczony jest stratą. Ceną, którą musiała zapłacić
za odebranie wujowi tego, co do niej należało, było życie jej siostry.
Raina tkwi w szponach żałoby, ale mimo to musi stanąć w szranki z członkami Wielkiej Rady.
Gierki szlachciców zataczają coraz ciaśniejsze koło wokół niej i rzucają cień
na przyszłość królestwa. Mrok ma rozjaśnić słońce: nadciągają solaryci, aby skierować serca
wierzących tam, gdzie uważają to za słuszne. Jakie są ich prawdziwe intencje?
Czy smoki na dobre zagoszczą w Elendorze?
Na północy Antoinette została opuszczona.
Fiyonn okazał się dokładnie tak bezwzględny, jak podejrzewała.
W samotności zaczął realizować plan, dzięki któremu wreszcie dokona swej zemsty.
Czy dzięki temu pojawi się nadzieja dla Tesarythu? Nic jednak nie usprawiedliwia go w oczach
wiedźmy, która wciąż zmaga się z nowymi mocami. Oszukana przez arcyksięcia,
wdaje się w dworskie intrygi i zawiera niespodziewane sojusze.
Szybko jednak zdaje sobie sprawę, że potrzebuje arcyksięcia tak bardzo, jak on potrzebuje jej…

Liczba stron: 536

ISBN: 9788367551663

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.