Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
„Walorem zasadniczym książki jest to, że podjęto w niej ważną i interesującą próbę przedstawienia historii i psychologii rozwoju mediów w Polsce. W literaturze z tego zakresu ta praca stanowi dobry wyjątek, ponieważ podejmuje się w niej problematykę relatywnie nową i niepodejmowaną dotąd w systematycznej formie w naszym piśmiennictwie. [...]
Autorka książki jasno określa zakres przedstawionej w niej analizy mediów w kontekście polskiej i zagranicznej literatury przedmiotu. W tym właśnie zakresie książka, bez wątpienia, stanowi dobrą próbę uporządkowania tego, nagromadzonego, obszernego już zakresu wiedzy.”
Fragment recenzji Prof. dr. hab. Czesława Nosala
Liczba stron: 436
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788322795163