Reklama w społeczeństwie informacyjnym -  - książka

Reklama w społeczeństwie informacyjnym książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego.

Spis treści:
Historia reklamy
Skuteczność reklamy
Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego
Reklama a film: zarys problematyki „product placement”
Dziecko a „autorytet” w reklamie telewizyjnej
„Na dobre i na złe” zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie
Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza
Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy

Liczba stron: 128

Format (wymiary): 12.5x20.0cm

ISBN: 9788389701176

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.