Retoryka negocjacji Scenariusze -  - książka

Retoryka negocjacji Scenariusze książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka ma charakter podręcznika, który może być stosowany w dydaktyce szkoły wyższej na zajęciach warsztatowych z retoryki, komunikacji i negocjacji, na tych kierunkach studiów, gdzie wymienione typy zajęć się odbywają. Może być też wykorzystywana przez trenerów do zajęć szkoleniowych z negocjacji i pokrewnych typów warsztatów. Dodatkowo książka może być stosowana na zajęciach z przedsiębiorczości w szkołach średnich. Publikacja składa się z szerokiego omówienia teoretyczno-praktycznego nt. negocjacji oraz 28 scenariuszy negocjacyjnych opracowanych w trakcie warsztatów z negocjacji. Każdy scenariusz ma swojego autora. Wstęp zawiera wprowadzenie do negocjacji, a także wprowadzenie do warsztatów, gdzie podane są informacje jak korzystać z książki, w jaki sposób organizować gry symulacyjne, a także jak tworzyć nowe scenariusze.

Agnieszka Budzyńska-Daca – doktor habilitowany, adiunkt w Instytucie Polonistyki Stosowanej na Wydziale Polonistyki UW, kierownik Zakładu Retoryki i Mediów. Współautorka i redaktorka trzech podręczników do kształcenia retorycznego: „Retoryka” (PWN 2008), „Erystyka, czyli o sztuce prowadzenia sporów. Komentarze do Schopenhauera” (PWN 2009) oraz „Ćwiczenia z retoryki” (PWN 2010). Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych poświęconych retoryce, w tym monografii autorskiej „Retoryka debaty” (PWN 2015) i monografii zbiorowej pod jej redakcją „20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych” (UW 2016).
Ewa Modrzejewska – doktor nauk społecznych, adiunkt w Instytucie Polonistyki Stosowanej na Wydziale Polonistyki UW.

Liczba stron: 286

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788375617535

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.