Schudnij bez diety - Lewandowska Agata - książka

Schudnij bez diety książka papierowa

Agata Lewandowska

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: RM
  • Kategoria: Poradniki
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

POZNAJ TRZY KROKI DO WYMARZONEJ SYLWETKI: DOBRE NAWYKI ŻYWIENIOWE – ZDROWY RUCH – MOTYWACJA

Jeśli odchudzanie kojarzy Ci się ze stresem, głodem, zniechęceniem i żmudnym przestrzeganiem diety, ta książka pokaże Ci, że wcale nie musi tak być! Dowiesz się, jak krok po kroku zmienić swoje nawyki żywieniowe, by cieszyć się zgrabną sylwetką. Nauczysz się samodzielnie komponować zdrowe i lekkie posiłki. Poznasz zasady zdrowej aktywności fizycznej – odpowiedniej do twojej kondycji. Dostaniesz też wskazówki, jak się nie poddać, kiedy nadejdzie moment kryzysowy. Słowem, przekonasz się, że dasz radę schudnąć i utrzymać prawidłową masę ciała bez stresu, bez morderczych treningów, bez głodówek i restrykcyjnych diet, a wręcz przeciwnie – czując się dobrze i jedząc smacznie. W poradniku znajdziesz też blisko 90 przepisów na dania główne, śniadania, sałatki, koktajle, zupy, desery i przekąski, a wszystkie smaczne, sycące i łatwe do przygotowania.

AGATA LEWANDOWSKA – dietetyk, absolwentka WUM, SGGW oraz podyplomowych studiów z psychodietetyki na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym. Interesuje się sportem i wpływem codziennej diety na zdrowie. Autorka wielu książek o zdrowym odżywianiu, m.in. Dieta wzmacniająca odporność, Pokonaj nadciśnienie dietą DASH, Detoks cukrowy, Dieta w chorobie Hashimoto, Hashimoto. Dieta i styl życia w chorobie. Prowadzi stronę internetową oraz blog pod adresem www.lewandowskaagata.pl.

Liczba stron: 232

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788381514446

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.