Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Masz eBooka i nie wiesz, jak i gdzie go sprzedać? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Jesteś na wyspie “nie sprzedaję”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”?
Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową, ale coś poszło nie tak, jak się spodziewałaś i teraz nie bardzo wierzysz w swój produkt, choć miałaś nadzieję, że będzie źródłem dodatkowego dochodu?
Może napisałaś kilka eBooków, w planie masz kolejne i chcesz dowiedzieć się, jak one mogą dla Ciebie pracować przez cały czas?
A może jesteś już bestsellerową autorką? Wtedy też pamiętaj, że nadal są miliony czytelników, którzy o tobie nie słyszeli…
Dobrze, że to czytasz - od teraz wszystko może się zmienić, bo prawie codziennie słyszę to pytanie: "Jak sprzedawać więcej eBOOKów i książek?". Wraca do mnie jak bumerang.
Dlatego zebrałam w całość 150 prostych i GOTOWYCH do użycia strategii na sprzedaż i promocję, które możesz zastosować już zaraz. Nauczę Cię prostych sposobów na to, jak łatwo i skutecznie można promować i sprzedawać eBooka, nawet gdy nie jesteś influencerem i nie masz dużej społeczności.
Forma rozbudowanej checklisty pomoże Ci krok po kroku działać. Nie musisz wdrażać wszystkich kroków na raz czy w określonej kolejności - to wszystko zależy od Ciebie, od tego, w którym miejscu jesteś teraz. Stwórz z tych propozycji przemyślany plan i miksuj sposoby. Możesz je powtarzać i zastosować do każdego Twojego produktu.
Zaplanuj marketing książki na bazie tych sposobów i zastanów się, jak przeprowadzić akcję promocyjną eBOOKa. Obierz cel, zacznij działać i bądź konsekwentna!
Jeśli wciąż nie wiesz:
- jak sprzedać eBOOKa i książkę
- jak sprzedawać produkty cyfrowe
- jak promować produkty cyfrowe
- jak i gdzie sprzedać eBooka
- jak sprzedawać więcej
- jak wypromować eBooka
- jak zarabiać dużo na eBooku
- jak przeprowadzić akcję promocyjną swojego eBooka
- jak stworzyć plan marketingowy dla eBooka
- jak reklamować eBooka nie tylko w social media
- jak znaleźć sposoby na dotarcie do większego grona czytelników bez social mediów
- jak i gdzie nawiązać współprace partnerskie
- jak skutecznie sprzedawać swojego eBooka i książkę
I do tego zależy Ci na długoterminowej sprzedaży tysięcy egzemplarzy swojego eBooka i książki, to zapnij pasy i przygotuj się na pracę nad wdrożeniem wiedzy i treści, które tu znajdziesz. Nie obiecuję, że będzie łatwo, ale będzie warto.
Ale wyobraźmy sobie, że utknęłaś na “sprzedaję mało” (i tak gratuluję, bo to wyspa, do której dociera statystycznie mniej niż 1% ludzi), chcesz dostać się na "wyspę sprzedawaj więcej”, ale - aby się tam dostać - musisz zbudować most. W tym przypadku most to spójny plan sprzedaży książek i eBooków, przenoszący Cię z “wyspy nie sprzedaję” na „wyspę sprzedawaj więcej”.
W tym miejscu większość popełnia błąd, bo próbują wszystkiego po trochu, aby zobaczyć, co działa. Wynik? Kończą z na wpół zbudowanymi mostami, przeskakując od pomysłu do pomysłu, nigdy w pełni nie kończąc jednej rzeczy.
A może już tam byłaś? Utknęłaś na linii startu z dwudziestoma czy trzydziestoma w połowie zrealizowanymi pomysłami i poddajesz się, mówiąc sobie: „Wiedziałam... To nie działa”.
Nie trać więcej czasu na działanie na ślepo, na JEDEN magiczny pomysł, który da Ci duży wzrost sprzedaży. Zacznij działać strategicznie i bądź konsekwentna. Skorzystaj z tej wiedzy, a jeśli wdrożysz te sposoby, efekty będą nieuniknione.
Nie czekaj. Stwórz z tych pomysłów jeden plan na duży wzrost i długofalowe działania. Dotrzyj na “wyspę sprzedawaj więcej”!
Co dokładnie znajdziesz w środku?
- 150 sprawdzonych i skutecznych strategii, które pomogą Ci wypromować i sprzedać eBooka.
- strategie promocyjne online i offline
- pomysły na współprace crossowe (pomijam w nim te oczywiste jak media społecznościowe)
- sprytne tipy, które pomogą Ci budować markę osobistą i zyskać lojalną grupę dbiorców
- skuteczne strategie dotarcia do nowych czytelników
- sposoby na nietypowe partnerstwa, nie tylko z innymi autorami, ale też z blogerami, influencerami czy lokalnymi firmami.
Opinie
Eliza, ten eBook jest świetny! Napisany prostym językiem, bardzo konkretny i dający tak dużo inspiracji na promocję, że każdy znajdzie sposób pasujący do jego książki /osobowości / zasobów. Widać ogrom Twojej wiedzy i doświadczenia.
Justyna Borzucka
Wśród 150 pomysłów na promocję ebooka, które podaje Eliza każdy znajdzie dziesiątki, których realnie może użyć, a to przełoży się na dotarcie do czytelników i sprzedaż. Ten poradnik to skarbnica pomysłów - polecam i sama będę korzystać przy promocji mojej kolejnej książki i ebooka.
Magdalena V Pawłowska - pionierka tworzenia dochodowych kursów online, autorka biznesowych bestsellerów, przedsiębiorczyni
Z przyjemnością zapoznałam się z treścią e-booka Elizy, który został wydany w formie Checklisty. Jestem pewna, że brakuje na rynku właśnie takiej kompleksowej wiedzy na temat tego, jak wypromować swój e-book, a wskazówki które podaje Eliza są bezcenne dla twórców tego typu formatów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Jest treściwie, merytorycznie i bardzo pomysłowo. Polecam!
Marta, Kapitan Statku St-38
Ebook Elizy jest bardzo prosty, co uważam za mega atut 👌, bo po prostu jedziesz po kolei z patentami na promocję e-booka lub książki. Najbardziej spodobały mi się sposoby na wykorzystanie QR kodu, bo to mega praktyczna opcja jak połączyć online z offline!
Polecam 🔥
Erwin Gałan
Książka "Jak skutecznie wypromować ebooka i książkę" to obowiązkowa lektura, jeśli chcesz skutecznie sprzedawać swoje książki. To mnóstwo świetnych wskazówek, a wiele z nich możesz szybko i łatwo wprowadzić w życie. To duży plus. Nie musisz uczyć się skomplikowanych strategii sprzedaży. Dostajesz do ręki gotowy plan działania.
Książkę czyta się bardzo szybko. To sama wiedza bez lania wody. Każdy punkt na liście to tak naprawdę checklista rzeczy, które koniecznie trzeba zrobić, aby Twoja książka dotarła do szerokiego grona odbiorców.
Polecam tę książkę każdemu, kto chce sprzedawać więcej.
Dagmara Jankowska
Przejrzysta forma ebooka ujęta w formie checklisty sprawia, że czyta się go szybko i wygodnie. Nie wszystkie wskazówki dają się zastosować w każdej branży, ale jest ich w ebooku na tyle dużo, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Poza tym, podczas lektury na pewno pobudzisz kreatywność i wpadniesz na kolejne pomysły. Bardzo spodobał mi się pomysł z udostępnieniem na Spotify playlisty, przy której była pisana książka. Myślę, że to idealny sposób szczególnie dla autorów kryminałów, aby jeszcze bardziej wciągnąć czytelnika w klimat powieści! :)
Marek Laskowski
O autorce
Cześć! Jestem Eliza. Ze mną możesz stworzyć, wydać i sprzedać swojego własnego eBooka lub książkę od A do Z. Wspieram autorów w sprzedaży, strategii i promocji. Pomagam im sprzedawać i zarabiać więcej, dzięki lejkom sprzedażowym w ich eBookach i książkach, a także dzięki sprzedaży i promocji w EMPIK i innych księgarniach polsko- i anglojęzycznych.
Pokazuję, jak za pomocą eBooków i książek zbudować markę i rozwinąć biznes online. Szkolę, uczę, jestem prelegentką na konferencjach i warsztatach.
Jestem autorką "eBOOKa o eBOOKach. Jak napisać, wydać i sprzedać eBooka z sukcesem" i innych produktów wspierających autorów w sprzedaży i promocji.
Stoję za wieloma książkami, eBookami, które znajdziesz w EMPIK i innych księgarniach, a także za ich akcjami promocyjnymi. Twój eBook i książka też mogą tam być i pracować la Ciebie :-)
Kocham pisać i pracować przy dobrej kawie w Starbucks.
Zobacz więcej na IG: @sprzedawaj_wiecej_
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 47
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Dziękuję Ci za zaufanie i zakup tego eBOOKa.
Wierzę, że będzie przydatny dla Ciebie i wielokrotnie go wykorzystasz, niezależnie od tego czy masz już jakieś doświadczenia w promowaniu książek i eBOOKów, czy dopiero zaczynasz.
Podczas rozmów/konsultacji z klientami zauważyłam, że odpowiadam na te same pytania. Widzę zniechęcenie, frustrację, pytania, jak robią to inni, że SPRZEDAJĄ, a oni nie... Codziennie słyszę: “Jak mam sprzedawać swoje książki i ebooki?”
Dlatego właśnie powstał ten eBOOK, by:
pokazać Ci konkretne rozwiązania
dać Ci pomysły, które można zastosować od razu
rozwiać tajemnice związane z promocją i sprzedażą
pokazać, że Ty TEŻ możesz sprzedawać więcej...
Wierzę, że te pomysły zainspirują Cię do kolejnych i stworzysz z nich swoją własny plan działania.
Trzymam za Ciebie kciuki!
Miłego czytania!
BRAKUJE CI POMYSŁÓW, JAK PROMOWAĆ EBOOKA I KSIĄŻKĘ?
Aby ułatwić Ci działanie, ten eBook ma formę checklisty - prostych wskazówek, które możesz wdrożyć od razu.
Warto z nich ułożyć PLAN DZIAŁANIA lub stosować je pojedynczo i niezależnie od siebie. A najlepiej użyć wszystkich pomysłów i stosować je systematycznie i regularnie.
Jesteśmy świadkami dużych zmian, które na nowo definiują autorów i ich rolę w promocji i sprzedaży. Kiedyś wystarczyło przekonać wydawcę do tego, żeby wydał Twoją książkę i wszystko tak naprawdę było w jego rękach. Teraz, to Ty możesz być swoim wydawcą, a nawet jest to wręcz pożądane.
Kiedyś autor był zazwyczaj niedostępny, można było go spotkać na wieczorach autorskich i to było niesamowite przeżycie dla czytelników. Dzisiaj czytelnicy oczekują RELACJI i to nie dla wydawnictwa przychodzą np. na targi książki, lecz dla autora. Kiedyś wydawnictwo dźwigało autorów, dziś to autorzy są twarzami wydawnictw.
Czytelnicy chcą poznać autora, rozmawiać z nim w mediach społecznościowych lub podczas spotkań online i offline, zobaczyć jakim on jest człowiekiem i jak żyje na codzień. Monolog ustępuje dialogowi, a autor, aby być skutecznym w sprzedaży, powinien być twarzą swojej marki, czyli tak naprawdę swojego nazwiska czy pseudonimu. Marketing książek to coś więcej niż media społecznościowe, płatne reklamy i obrandowane długopisy.
Marketing książek to wszystko, co robisz, aby Twoja praca i marka autora były bardziej rozpoznawalne. Inteligentny marketing książek powinien działać jak wszechobecny magnes, aby wypełnić lukę między pragnieniem czytelnika, a zdolnością Twojej książki do zaspokojenia tego pragnienia.
Tak naprawdę jest nieskończona ilość sposobów na sprzedaż i promocję e-booka, wystarczy mieć pomysł na siebie, wszystko spisać, zaplanować i ustalić strategię działania. Tak jak opracowujemy konspekt (plan) książki i eBOOKa, tak właśnie warto podejść do tematu sprzedaży i promocji. Ważne, by wszystko było zgodne z nami i naszą strategią działania.
Przede wszystkim od tego, że:
Twoja książka czy eBOOK są najważniejszą formą marketingu, ponieważ w ten sposób tworzysz produkt, który zaspokoi pragnienia czytelnika. Twoim priorytetem jest napisanie WOW książki, która zabierze czytelników na skraj ich emocji. Nie ma znaczenia, czy Twoja książka dotyczy inwestowania w nieruchomości, filozofii politycznej czy romansu. Cel jest ten sam: efekt WOW!
każdy Twój eBOOK czy książka powinny dawać konkretną wartość, bo czytelnicy oczekują rezultatów. Czasem jest to dobra rozrywka w czasie wolnym, relaks, porady, aż po rozwiązanie konkretnego problemu.
publikuj i promuj zawsze jak profesjonalista - książka czy eBOOK nie może być napisana w niechlujny sposób i zawierać błędy. Musi być sprawdzona przez dobrego korektora i redaktora. O merytorycznych błędach już nie wspomnę. Zadbaj też o estetykę i formę.
Twój eBOOK lub książka to tak naprawdę trampolina do Twoich produktów lub usług. Pozwól swoim czytelnikom dotrzeć do Ciebie, Twojej strony i Twoich miejsc w sieci. Adres Twojej strony powinien tak naprawdę być widoczny i klikalny na okładce, a strona redakcyjna powinna zawierać klikalne linki do Twoich miejsc w sieci.
Podziękuj czytelnikom za przeczytanie Twojego eBOOKa lub książki na końcu. Stwórz dla nich dodatkowe materiały, dodaj kod rabatowy i ofertę specjalną, by zachęcić go do zapisu do Twojego newslettera i do zakupu kolejnego produktu ub usługi. Tak nawiążesz z nim relację. Tak działa zasada wzajemności.
Zawsze miej plan na swoje działania. Plan sprzedaży, plan promocji i plan marketingowy. Wszystko musi być spójne i się zazębiać.
To są niezbędne elementy do tego, by ten eBOOK mógł całe lata pracować dla Ciebie. Nie ma znaczenia, czy to jest lead magnet, czy płatny produkt. Zobacz, jak jest skonstruowany mój eBOOK, śmiało wzoruj się na nim, a na pewno zobaczysz rezultaty u siebie.
Przeciętnie książka sprzedaje się w nakładzie poniżej 100 egzemplarzy. Niech to każdemu zapadnie w pamięć. 100 kopii. Z drugiej strony to wciąż 100 osób, które - gdyby znalazły się w Twoim pokoju, obawiam się, że - nie zmieściłyby się w nim, ale domyślam się, że masz większe cele.
Jeśli zależy Ci na długoterminowej sprzedaży tysięcy egzemplarzy swojej książki, zapnij pasy i przygotuj się na pracę nad wdrożeniem wiedzy z tego eBOOKa i treści, które tu znajdziesz. Nie będzie łatwo, ale będzie warto.
OK, masz eBooka lub książkę i co dalej?
Musisz mieć pewność, że odniesiesz sukces i wierzyć w swoją książkę lub eBOOKa i być gotową na to, żeby pracować na ten sukces. Nie zawsze będzie łatwo. Tego nikt nie obiecuje.
Odnoszący sukcesy autorzy, niezależnie od tego, czy publikują tradycyjnie, czy samodzielnie, muszą nauczyć się kierować własnymi działaniami marketingowymi. To Ty jesteś najlepszym rzecznikiem swojej książki i najlepszym sprzedawcą.
Pamiętaj, że sukces raczej nie przyjdzie z dnia na dzień. Będzie się pojawiać w małych krokach w czasie, gdy nauczysz się wdrażać wszystkie zalecenia krok po kroku.