Strategie inwestycyjne - Jóźwicki Rafał - książka

Strategie inwestycyjne książka papierowa

Rafał Jóźwicki

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

40,00 zł
od 20,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: CeDeWu
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Książka Strategie inwestycyjne adresowana jest do osób zainteresowanych inwestowaniem na rynku kapitałowym. W publikacji tej omówione są narzędzia analizy technicznej i fundamentalnej oraz efektywne sposoby ich wykorzystania.
Publikacja opisuje sposoby predykcji kursów papierów wartościowych i instrumentów finansowych, z wykorzystaniem zasad rządzących rynkiem kapitałowym, zakładających powtarzalność sytuacji, okresowość i to, że ceny poruszają się w trendach. Stanowi to podstawę dla analizy technicznej, której podstawowym narzędziem jest wykres zmian cen. Dla osób kierujących się twardymi faktami z życia przedsiębiorstw przeznaczona jest druga część książki, poświęcona analizie fundamentalnej.
Tajemnicą skutecznych inwestycji na rynku kapitałowym jest połączenie analizy fundamentalnej z analizą techniczną, dzięki czemu istnieje możliwość podjęcia decyzji inwestycyjnej w najbardziej dogodnym momencie.
Ponadto publikacja:
• W przystępny sposób omawia zagadnienia związane ze strategiami inwestycyjnymi wykorzystującymi analizę techniczną,
• Pokazuje na przykładach wykorzystanie narzędzi analizy technicznej dla podejmowania decyzji,
• Charakteryzuje narzędzia analizy fundamentalnej.
Książka może stanowić także doskonały podręcznik dla studentów kierunków finanse zgłębiających przedmioty: analiza techniczna, analiza fundamentalna oraz wybór kierunków inwestowania.

Liczba stron: 109

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381028639

Wydanie: 4

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.