Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla marki? Ile kolorów powinna zawierać Twoja paleta? Które kolory do siebie pasują? Jak ludzie odbierają konkretne kolory, z czym im się kojarzą? Jeżeli szukasz odpowiedzi na te pytania, to znajdziesz je w ebooku.
Po przeczytaniu:
Dlaczego warto przeczytać tego ebooka?
Ponieważ 80% ludzi to wzrokowcy, co znacza, że w ciągu pierwszych milisekund oceniają, czy coś im się podoba i czy to, co widzą, ich interesuje, czy nie.
Kolor jest pierwszą rzeczą, na którą podświadomie patrzą. I to kolor ma tę moc, aby przyciągnąć ich uwagę na tyle, żeby chcieli przeczytać, to co chcesz im zakomunikować. Jeżeli będziesz wiedziała jak dobrać do siebie poszczególne kolory i jaką wartość one ze sobą niosą, to łatwiej będzie Ci tworzyć grafiki na social media, grafiki reklamowe lub materiały marketingowe we własnej firmie. Będziesz wiedziała, jak świadomie zaprojektować przekaz, jaki chcesz wysłać w świat. Brzmi dobrze?
Dodatkowo Twoja marka będzie miała spójny, a z czasem rozpoznawalny styl, a to przyciąga klientów. Nie będzie się gubiła w rozmaitych wyborach Canvy, bo kolory będą Cię ograniczać na tyle, że nie będziesz marnować czasu na ciągłe wybory nowych stylów. Zaoszczędzisz czas i energię.
Ebook ma 48 stron i jest podzielony na 5 głównych rozdziałów. Nie chodzi o to, żebyś poświęcała dużo czasu na czytanie, ale żebyś zapoznała się z esencją informacji i mogła zacząć świadomie działać.
Dodatkową zaletą ebooka jest jego projekt. Każdy podrozdział o kolorze jest zilustrowany pięknymi zdjęciami, które oddają charakter koloru.
Czego dowiesz się z ebooka?
O autorce:
Kobieta, w ciągłym procesie uczenia się i doświadczania zarówno pięknych chwil życia, jak i tych bardzo trudnych. Współpracuje głównie z kobiecymi biznesami, bo wierzy w to, że kobiety potrafią zmienić świat, działając w zgodzie ze swoim sercem i wartościami, jakie je prowadzą. Otwarta na świat i nowych ludzi, wysokowrażliwa estetka. W wolnych chwilach czyta miliony książek lub medytuje. Chodzi boso po lesie lub na wystawy sztuki. Uwielbia podróżować. Wierzy, że wszystko, co nas spotyka jest po coś i ma w sobie głęboki sens. Prywatnie żona i mama dwójki chłopców, bengalskiego kota i owczarka niemieckiego.
W czym pomagam?
spis treści:
słowa klucze:
marka osobista
paleta kolorów
projektowanie marki osobistej
+ wszystkie, które sugeruje system lub podobne z tym związane.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 23
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Tytuł: Stwórz paletę kolorystyczną dla swojego biznesu. Pokoloruj swoją markę.
Autorka: Justyna Marciniak
Skład, grafika: jmargraficzka.pl
Konwersja do EPUB i mobi: Wielogłoska Katarzyna Mróz-Jaskuła
Rok: 2023
ISBN: 978-83-968032-0-7
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentów niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione.
Autorka i wydawca dołożyli wszelkich starań by zawarte w tej książce informacje były rzetelne i kompletne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub praw autorskich. Autorka ani wydawca nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w tej książce.
Dziękuję Ci za zaufanie i za wybór mojego ebooka.
Napisałam go z myślą o każdej osobie, która chciałaby uporządkować kolory w swojej marce, ale ma z tym problem, bo przecież wybór jest taaaki duży. ;)
Jeżeli lubisz pracować samodzielnie w wybranym przez siebie czasie i miejscu, to mam nadzieję, że miło i produktywnie spędzisz czas z moim ebookiem.
Napisałam go po to, żeby pokazać Ci jak samodzielnie i świadomie możesz przejść przez proces tworzenia palety kolorystycznej. Nauczę Cię, jakie znaczenie mają podstawowe kolory, jak oddziałują na ludzi i z jakich narzędzi możesz korzystać, żeby pomóc sobie w procesie tworzenia.
Trzymam za Ciebie kciuki! Działaj!
Znajdziesz mnie na:
A także na www.jmargraficzka.pl
Czym jest marka?
Cześć!
Zanim zaczniemy rozmawiać o kolorach, zacznijmy od przyjrzenia się czym jest marka osobista. Jak ją czujesz?
Czy marka jest Tobą, czy Ty jesteś marką? I jeżeli tak jest, to na ile procent? Na 100?
Otóż tak, jesteś swoją marką.
W obecnych czasach biznes prowadzi się z człowiekiem. Dlatego marka musi mieć twarz, osobowość i wartości. Klientów przyciągasz do siebie stylem bycia, energią, którą emanujesz, wibracją jaką wysyłasz we Wszechświat. Marki anonimowe tracą zaufanie odbiorcy.
Dzisiaj liczy się autentyczność.
Dlatego jesteś swoją marką.
Wróćmy jeszcze do pytania czy w 100%?
Bo jeżeli tak, to czy musisz pokazywać się w sieci cała, ze swoją rodziną, wolnym czasem i wszystkim co Cię otacza? Otóż nie. To Ty wybierasz co pokażesz i ile. Nie musisz pokazywać swojej rodziny, jeśli nie chcesz. Chodzi o to, żeby to co pokazujesz było autentyczne. Takie Twoje.
Wtedy osobowość marki i jej wartości są jednocześnie Twoimi. Kreujesz wtedy markę z sercem, z Duszy i całość płynie w lekkości.
Jeżeli tej części jeszcze nie masz uporządkowanej, wróć do mojego workbooka o misji, wizji i wartościach. Tam jest cała seria pytań, które pomogą Ci to usystematyzować, żeby mogło pięknie wybrzmieć. Workbook znajdziesz tutaj: https://jmargraficzka.pl/produkt/workbook-porozmawiajmy-o-twojej-marce-cz-1/
NIESPODZIANKA:
W podziękowaniu za zakup tego ebook-a przygotowałam dla Ciebie 5% zniżkę na workbooka.
Przy zakupie użyj hasła:
Dziękuję!
A my teraz pójdziemy w dalszą podróż i porozmawiamy o kolorach.
Czym jest kolor?
Właściwości barw.
Myślę, że nie potrzebujemy tu zanurzać się w konkretne definicje, ponieważ każdy z nas czuje czym jest kolor. Natomiast cudowną definicją koloru jest cytat J.M.W. Turner’a z 1818 roku:
Światło to kolor, a cień jest jego brakiem.
Ile w takim razie widzimy kolorów?