Takiego jutra nie było dziś - Iwona Polkowska - książka

Takiego jutra nie było dziś książka papierowa

Iwona Polkowska

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jest ostatni weekend września. Iza przeżywa ten czas wraz ze swoimi przyjaciółmi i z Piotrkiem – mężczyzną, w którym od dawna się podkochuje. Jest szczęśliwa i z optymizmem patrzy w swoją przyszłość. Jak wiele młodych ludzi ma marzenia i plany na życie – nie spodziewa się tego, co ma się wkrótce wydarzyć…
Gdy traci wszystko, korzysta z propozycji starego, „dobrego” przyjaciela z dzieciństwa. Obietnica pracy za granicą, perspektywa pieniędzy i lepszego życia sprawiają, że Iza na nowo zaczyna mieć nadzieję, znowu zaczyna wierzyć, że wszystko jej się poukłada. Jeszcze nie wie, że los, na przekór jej oczekiwaniom, rzuci ją w przepaść ludzkiej obojętności i brutalności. Złoży ją niczym ofiarę na ręce bezwzględnych ludzi, którzy dla pieniędzy zrobią wszystko. Iza, zastraszona, zhańbiona i pozbawiona wolności, zmuszona jest walczyć o każdy dzień życia.
„Historia napisana z subtelnością i dosadnością zarazem. Opowieść o tym, ile człowiek jest w stanie wyrządzić krzywdy drugiej osobie, i miłości mężczyzny do kobiety, która jest ponad wszelkie zło. Tragedia Izy chwyta i mocno ściska serce”. K. Rodziewicz
„Książka jest niezwykła. Jest jak czerwona lampka na drodze niejasnych wyborów. Powinna być lekturą obowiązkową dla każdej kobiety”. I.B.
Iwona Polkowska mieszka w Zabrzu z mężem i córeczką, Jej pasją są podróże i książki. Od dzieciństwa marzyła o napisaniu historii, która wzruszy niejednego czytelnika. Takiego jutra nie było dziś jest jej pierwszą powieścią.

Liczba stron: 256

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788395265105

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.