Ukryty geniusz. Jak myślą ci, którzy odnoszą największe sukcesy - Polina Marinova Pompliano - audiobook

Ukryty geniusz. Jak myślą ci, którzy odnoszą największe sukcesy audiobook

Polina Marinova Pompliano

0,0
59,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czy ludzie, których uznajemy za wyjątkowych, mają jakieś sekretne umiejętności? A może zostali obdarzeni przez los niezwykłym talentem? Prawda jest dużo mniej spektakularna: najlepsi z najlepszych nie stosują żadnych sztuczek, a posługują się określonymi strukturami mentalnymi. Dzięki nim mogą postrzegać świat nieco inaczej i odblokować swój ukryty geniusz.

To książka o tym, co naprawdę wyróżnia ludzi sukcesu!

Morgan Housel, autor bestsellera Psychologia pieniędzy

Ta książka jest rezultatem uważnego prześledzenia losów tysięcy najskuteczniejszych i najbardziej interesujących ludzi z całego świata. Dowiesz się z niej, jak wybitne jednostki radzą sobie z problemami, uwalniają własną kreatywność i działają pod ekstremalną presją. Poznasz też tajemnice sukcesu znanych osób: zestaw narzędzi konceptualnych, które ułatwią Ci rozwiązywanie najtrudniejszych problemów i efektywne kształtowanie relacji z innymi. Szybko zauważysz u siebie wzrost kreatywności i odporności, tak bezcennej w niepewnych czasach. A to nie wszystko: znajdziesz tu pasjonujące, świetnie napisane historie najciekawszych ludzi świata!

W sferze badań nad wzorcami, systemami i sposobami myślenia, które decydują o sukcesie, nikt nie ma wyższych kwalifikacji niż Polina Pompliano!

Brandon Stanton, twórca fotobloga Humans of New York

Skarbnica praktycznych koncepcji i użytecznych rad ekspertów z wielu różnych dziedzin!

James Clear, autor bestsellera Atomowe nawyki

Audiobooka posłuchasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MP3 (spakowane ZIP)

Czas: 5 godz. 42 min

Lektor: Czyta: Izabela Szela

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.