Uwolnij się od gaslightingu i wróć do równowagi! Jak rozpoznać manipulację i uwolnić się od emocjonalnej przemocy - Amelia Kelley PhD - audiobook

Uwolnij się od gaslightingu i wróć do równowagi! Jak rozpoznać manipulację i uwolnić się od emocjonalnej przemocy audiobook

Amelia Kelley PhD

0,0
49,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Gaslighting jest często spotykaną, destrukcyjną formą przemocy emocjonalnej. Gaslighter sprawia, że kobieta wątpi w swoją percepcję rzeczywistości i prawdziwość doświadczeń. Często nawet wierzy, że postradała zmysły. Gaslighting może wpływać na wiele sfer życia, w tym związki, relacje rodzinne, przyjaźnie, zdrowie, pracę zawodową i szeroko pojęte miejsce w społeczeństwie.

Nie musisz pozostawać bezbronna wobec tej okrutnej przemocy. Ta książka to przemyślany, kompletny zestaw informacji, technik terapeutycznych, ćwiczeń i narzędzi, dzięki którym przejdziesz proces zdrowienia, odbudujesz poczucie własnej wartości, siły i sprawczości. Najpierw zapoznasz się z różnymi formami gaslightingu i ze sposobami na zapewnienie sobie bezpieczeństwa.

Następnie dowiesz się, jak stosować różne techniki terapeutyczne, aby przyspieszyć proces zdrowienia i zyskać świadomość szkodliwych wzorców zachowań. Wreszcie poznasz ćwiczenia i narzędzia, które mają na celu wypracowanie szacunku i miłości do samej siebie. Nauczysz się dzięki niej akceptować to, jaka naprawdę jesteś, i jednocześnie zbudujesz niezłomne poczucie własnej wartości. W efekcie tej niełatwej pracy odzyskasz samą siebie: silną, zdolną do radzenia sobie z różnymi wyzwaniami, odporną i pełną wiary w swoje możliwości!

Rozpoznaj gaslighting, odzyskaj kontrolę, odzyskaj swoje życie!

Audiobooka posłuchasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MP3 (spakowane ZIP)

Czas: 4 godz. 50 min

Lektor: Czyta: Anna Ryźlak
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.