W obronie klimatu - Ulanowski Krzysztof - książka

W obronie klimatu książka papierowa

Ulanowski Krzysztof

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

21,90 zł
od 11,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Horyzonty
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2020
Opis

„Naprawić świat tak, by ten przetrwał. Żeby człowiek nie niszczył przyrody, lecz ją ratował. Żeby nie przyczyniał się do ocieplenia klimatu i nie szykował sobie tym samym ponurej przyszłości. Żeby zwierzęta niepotrzebnie nie cierpiały. To wszystko są marzenia wielu młodych ludzi, a także tych, którzy są już nieco starsi, ale nadal młodzi duchem”. (ze Wstępu)
W obronie klimatu to książka o tym, w jaki sposób ludzie mogą wpływać na poprawę warunków klimatycznych na świecie. W publikacji poruszono ważne w dzisiejszym świecie kwestie zagrożeń dla naszej planety, np. globalne ocieplenie, spalanie paliw kopalnych, wymieranie gatunków, zanieczyszczenie i przeławianie mórz, transport lotniczy i samochodowy czy zagrożenie nuklearne. W niniejszej książce opisano nie tylko problemy związane z ekologią i ochroną klimatu, znaczną część poświęcono osobom, które walczą o ochronę planety i swoimi działaniami starają się uświadomić innym, jak ważne są to kwestie. Wśród aktywistów nie brakuje ludzi młodych, dzieci i nastolatków, np. Szwedka – Greta Thunberg czy Polka – Inga Zasowska, w sprawy ochrony klimatu angażują się też uczeni, ludzie kultury czy znane osobistości telewizyjne, np. prof. Mieczysław Górny, prof. Andrzej Elżanowski, Olga Tokarczuk, Dorota Sumińska, Sting czy Brigitte Bardot.

Liczba stron: 72

Format (wymiary): 20.5x27.0cm

ISBN: 9788366462397

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.